Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρει για μένα ούτε η Βάσω» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρει για μένα ούτε η Βάσω»

Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρει για μένα ούτε η Βάσω»Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης παραδέχτηκε ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρει το κοινό για τον ίδιο. Και όχι μόνο το κοινό, αλλά ούτε καν η σύζυγός του, Βάσω Λασκαράκη.
«Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρετε για μένα. Όχι μόνο εσείς, αλλά και οι δικοί μου άνθρωποι – ο αδελφός μου και η Βάσω Λασκαράκη. 
Για να σας εξομολογηθώ κάτι που δεν ξέρετε, για παράδειγμα και θα εκπλαγούν...
όλοι -μπορεί και να σοκαριστούν- είναι ότι πριν από μισή ώρα έφαγα δύο κομμάτια σπανακόπιτα (γελά). 
Βλέπεις; Κανένας δεν μας γνωρίζει τόσο καλά, όσο ο εαυτός μας. Ωστόσο, όταν έχω ένα πρόβλημα, το επικοινωνώ, όχι μόνο με τους φίλους ή με την οικογένειά μου, αλλά με τον οποιονδήποτε θα αισθανθώ οικειότητα. 
Δεν είμαι κλειστός άνθρωπος, δεν ντρέπομαι. Άσε που ποτέ δεν ξέρεις από πού σου έρχεται η λύση. Ποτέ δεν υπήρξα κρυψίνους και μυστικοπαθής. Και θεωρώ ότι είναι καλό να μοιράζεσαι για να εκτονώνεσαι» τόνισε στο Omikron Κύπρου.
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: