Ζ. Μακρυπούλια: Ποια γνωστή τραγουδίστρια "κόπηκε" εξ αιτίας της από το MEGA; (Φωτό) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ζ. Μακρυπούλια: Ποια γνωστή τραγουδίστρια "κόπηκε" εξ αιτίας της από το MEGA; (Φωτό)

Ζ. Μακρυπούλια: Ποια γνωστή τραγουδίστρια "κόπηκε" εξ αιτίας της από το MEGA; (Φωτό)«Με ήθελαν, αλλά μετά τη συμφωνία και ανακοίνωση της παρουσιάστριας δεν επικοινώνησαν μαζί μου ξανά.
Πήρα τηλέφωνο την κυρία Κατραβά, αλλά δυστυχώς, δεν έλαβα ποτέ απάντηση», δήλωσε η τραγουδίστρια...

Η Δέσποινα Ολυμπίου απάντησε θετικά στις συζητήσεις που έγιναν δέκα ημέρες πριν ανακοινωθεί το όνομα της Ζέτας για το Just και τόνισε ότι οι φήμες που λένε ότι αποχώρησε όταν έμαθε πως η Ζέτα Μακρυπούλια θα παρουσιάσει το show είναι ψέματα: «Το να βγαίνει πάλι μια είδηση ότι έχω πρόβλημα με μια κοπέλα που δεν μου έχει κάνει κάτι και αποχωρώ, είναι ψέμα. 

Επειδή δηλαδή μια κοπέλα έχει δεσμό με έναν πρώην μου πρέπει ντε και καλά να έχω πρόβλημα μαζί της;»



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: