"Με είπαν ΣΑΤΑΝΙΣΤΡΙΑ...."! Για ποιο λόγο χαρακτήρισαν έτσι την Μαριάντα Πιερίδη;;; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

"Με είπαν ΣΑΤΑΝΙΣΤΡΙΑ...."! Για ποιο λόγο χαρακτήρισαν έτσι την Μαριάντα Πιερίδη;;;

Το δωμάτιο του νεογέννητου γιου της έδειξε για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στην κάμερα, η Μαριάντα Πιερίδη.
Η 36χρονη τραγουδίστρια που έγινε μανούλα πριν από περίπου τρεις εβδομάδες,αποκάλυψε πως πολλοί της έστειλαν μηνύματα χαρακτηρίζοντας την «σατανίστρια», επειδή πριν γεννηθεί ο γιος της, είχε δηλώσει ότι θέλει να βάψει μαύρο το δωμάτιο του:
«Μου στέλνανε μηνύματα ότι είμαι σατανίστρια και κάνω μαύρη μαγεία!» αποκάλυψε on air η Μαριάντα, η οποία ωστόσο κράτησε πολλά rock και μαύρα στοιχεία στο παιδικό δωμάτιο του μωρού της!
  • Πως είναι όμως η ζωή της μετά τον ερχομό του παιδιού;
«Έχω πολύ καλή βοήθεια. Είναι εδώ η μητέρα και οι φίλες μου. Ο διατροφολόγος μου είναι άξιος συμπαραστάτης, με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει “μην τρως το ένα, μην τρως το άλλο”».
Άλλωστε ο γιος της, είναι όπως λέει «ένα πολύ ήσυχο και ήρεμο μωρό. Του αρέσει πάρα πολύ η μουσική. Ηρεμεί με αυτήν».
Τέλος, μίλησε και για τη στιγμή που την έπιασαν οι πόνοι, λέγοντας πως ήταν η πιο ψύχραιμη απ΄όλους, αλλά και από τον σύντροφο της:
«Γέννησα με καισαρική αλλά υπήρχε λόγος. Με το που βγήκε το μωράκι, έκλαψε, τον άκουσα, δεν μπορούσα να τον δω, αλλά μου τον έφερε πάνω μου ο γιατρός. Ήταν πάρα πολύ συγκινητική στιγμή. Μόλις μου τον φέρανε, με πήραν τα ζουμιά. Είχα ενοχλήσεις αργά το βράδυ και έπαιρνα συνέχεια τον γιατρό μου, λέγοντας του δεν μπορώ θα σκάσω. Μετά από καμιά ώρα τον ξαναπαίρνω, μετά από κάνα 2ωρο το ίδιο, στο τέλος πήγαμε στο νοσοκομείο, και όντως είχαν ξεκινήσει συσπάσεις».
star.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: