Άντζελα Δημητρίου: «Όποιοι με κοροϊδεύουν είναι τούβλα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Άντζελα Δημητρίου: «Όποιοι με κοροϊδεύουν είναι τούβλα»

Άντζελα Δημητρίου: «Οποιοι με κοροϊδεύουν είναι τούβλα»Όταν έχεις ξοδέψει βράδια κάτω από τον δικό της «Ουρανό», όταν έχεις ξελαρυγγιαστεί ουρλιάζοντας «Οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ», όταν την έχεις δει να ερμηνεύει το «Ποια θυσία» σε βωμό από γαρίφαλα, τότε δεν μπορεί να μη χαρείς με το νέο της «Come Back». Ακόμη κι αν σε αυτό πρωταγωνιστεί μια άλλη Αντζελα από εκείνη που γνώριζες...

Βρισκόμαστε στο σπίτι του αγαπημένου της Γιώργου Λεβεντάκη. Στην αρχή είναι διστακτική, μετρημένη στις λέξεις της και προσεκτική στον τρόπο που τις εκφέρει...
Όταν καταλαβαίνει ότι για μένα περισσότερο από τον τρόπο που χρησιμοποιεί τη γλώσσα μετράει ο τρόπος που τραγουδά, τότε γίνεται μια άλλη: η Lady που όλοι αγαπήσαμε και υμνήσαμε, ο καθένας με τον δικό του τρόπο.

- Θα ήθελα να ξεκινήσουμε από τα δύο χρόνια αποχής σας από αυτό που έχετε υμνήσει περισσότερο: τον έρωτα.  

Ηταν ωραία, σαν να έκανα αποτοξίνωση. Είχα κουραστεί, είχα απογοητευτεί, έβλεπα τα πράγματα ψεύτικα και όχι αληθινά. Με μια φράση, είχα ανάγκη να μείνω μόνη μου. 

- Εχετε βιώσει σχέση που να ήταν 100% αληθινή;

Ναι, αλλά και αυτή ήταν αληθινή, κρυστάλλινη, τον πρώτο καιρό. Μετά συνέβη κάτι και χάλασε... 

- Εφταιγαν πάντα οι άλλοι; 

Οχι. Εφταιγα και εγώ, και το βάρος της αποτυχίας, την ευθύνη για την κακή έκβαση των σχέσεών μου τα ρίχνω μόνο στον εαυτό μου. Εκανα λάθος επιλογές και τις πλήρωσα όλες, μία προς μία. 

- Εχετε σκεφτεί ποτέ τι ήταν αυτό που σας ωθούσε σε λάθος επιλογές;  

Η έλλειψη του πατέρα. Εγώ μεγάλωσα απότομα. Από τα επτά μου χρόνια αναγκάστηκα να γίνω άνδρας και γυναίκα. Εμαθα να είμαι ο άνδρας της ζωής μου, να σηκώνω τα δύσκολα στις πλάτες μου, να επιβιώνω μόνη μου.Συμπεριφορές που δεν αρέσουν σε κανένα αρσενικό όσο δυναμικό κι αν είναι. 

- Αποκαταστάθηκαν ποτέ οι σχέσεις με τον πατέρα σας; 

Κάποια στιγμή μιλήσαμε, αλλά ήμουν τόσο τραυματισμένη που η σχέση αυτή δεν είχε γιατρειά. Το κενό που μου άφησε ήταν πολύ βαθύ για να κλείσει εκ των υστέρων. 

- Πώς αποφασίσατε να κάνετε το Come Back, μεταφορικά και κυριολεκτικά, με το ομώνυμο τραγούδι; 

Ηταν πολλές οι συγκυρίες αυτής της επιστροφής. Βρέθηκε δίπλα μου ένας άνθρωπος ο οποίος με στήριξε απίστευτα, είχα ένα πολύ καλό PR, εντελώς ξαφνικά προέκυψε και η πρόταση του MEGA να ντύσει όλα τα τρέιλερ του καναλιού με το κομμάτι αυτό και όλα πήγαν κατ’ ευχήν. Οταν πήγα στο πρωινό του MEGA και τραγούδησα το «Come Back» έγινε πανικός: τεχνικοί, σκηνοθέτες, δημοσιογράφοι, στελέχη παράτησαν τα πάντα και έκαναν σαν τρελοί. Λίγα λεπτά αργότερα κατέβηκε η Ελενα Κατραβά και κλείσαμε τη συμφωνία. Είχα χρόνια να κάνω μια τόσο μεγάλη επιτυχία. Είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτό και θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τη Βίκυ Γεροθόδωρου, η οποία μου γράφει για πρώτη φορά. 

- Υπήρξε μέσα σας ο φόβος ότι η επιτυχία μπορεί να μη σας ξαναχτυπούσε την πόρτα;

Οχι. Αν αγαπάς τη δουλειά σου κι αν της έχεις δώσει όσα της έχω δώσει εγώ, είναι αδύνατον να μη σου ξαναχτυπήσει την πόρτα.          

- Τόση επιτυχία, τόσο χειροκρότημα, τόση δόξα, δεν σας έκαναν να σκεφτείτε να κλείσετε το κεφάλαιο «τραγούδι»; 

Οχι. Ζω και αναπνέω γι’ αυτό και θα τραγουδάω όσο βγαίνει η φωνή μου. Παρότι η δουλειά αυτή μου στέρησε πάρα πολλά, όπως φίλους, οικογένεια και ταξίδια, δεν μπορώ να υπάρξω χωρίς αυτήν. 

- Γιατί χάλασαν τόσο πολύ τα μπουζούκια;

Κατ’ αρχάς, πάνε να εξαφανίσουν το λαϊκό τραγούδι μπερδεύοντάς μας με άλλους καλλιτέχνες που δεν είναι τίποτε παραπάνω από μόδα. Ολοι αυτοί οι κύριοι θα πρέπει να καταλάβουν πως όσο κι αν προσπαθούν να μπασταρδέψουν το λαϊκό τραγούδι, η γενιά η δική μας, που μετράει ονόματα όπως του Πανταζή, του Αντύπα, του Κοντολάζου, της Στανίση και της Αννας (σ.σ.: Βίσση), δεν θα σβήσει ποτέ. Ολοι εμείς είμαστε σταθερές αξίες με μεγάλη ιστορία στον χώρο και δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε από τα παιδάκια τα οποία υπηρετούν κάποια πολύ συγκεκριμένα κυκλώματα του ραδιοφώνου και των media. Επίσης, είναι τραγικό οι επιχειρηματίες της νύχτας να διώχνουν τον κόσμο από τα μαγαζιά βάζοντας 300 και 400 ευρώ το μπουκάλι. Οι μετρημένοι στα δάχτυλα καλοί και σοβαροί επιχειρηματίες θα πρέπει να αντιληφθούν ότι η κοινωνία έχει αλλάξει και να ρίξουν νερό στις ταρίφες τους και κάποιοι τυχάρπαστοι να κόψουν τις αρπαχτές και να επιστρέψουν εκεί απ’ όπου ήρθαν. Τέλος, υπάρχουν καλλιτέχνες που κάνουν ένα - δύο CD, τη βλέπουν φίρμες και απαιτούν από τους επιχειρηματίες να κρατήσουν μόνοι τους ένα μαγαζί. Εγώ δεν θα πήγαινα ποτέ να σταθώ δίπλα σε έναν τωρινό τραγουδιστή ρισκάροντας τα 35 χρόνια της καριέρας μου και εκείνοι δεν θα ρίσκαραν να έχουν απέναντί τους τη δική μου φωνή... Θυμάμαι πως όταν εμφανιζόμουν ως guest στο «Rex» με τον Νίνο και τον Κωνσταντίνο Αργυρό ο κόσμος σηκωνόταν και έφευγε τη στιγμή που κατέβαινα εγώ από τη σκηνή.          

- Από τους νεότερους τραγουδιστές ξεχωρίζετε κάποια καλή λαϊκή φωνή; 

Την Πάολα.    

- Πώς κρίνετε τις εμφανίσεις στην πίστα;  

Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως όταν έχεις μια σωστή φωνή οφείλεις να έχεις και μια σωστή παρουσία. Θα σας άρεσε να με δείτε πάνω στην πίστα με βρακί; Ετσι βγαίνουν μόνο όσες δεν μπορούν να υποστηρίξουν την παρουσία τους με τη φωνή τους. Οσο πιο σωστά και σικάτα ντύνεσαι τόσο περισσότερο αρέσεις στον κόσμο. Ναι στο μίνι, στο σορτς και στο σκίσιμο στη φούστα, αλλά όχι στο έκφυλο, στο πρόστυχο και στο γυμνό. 

- Η κρίση σάς έπληξε;  

Η κρίση, κάθε μέρα που περνάει, μας σκοτώνει όλους, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Κάποιοι αυτοκτονούν, άλλοι πέφτουν σε κατάθλιψη, άλλοι βιώνουν μια απέραντη μοναξιά και άλλοι χάνονται σε αδιέξοδα. 

- Βγάλατε πολλά λεφτά;  

Πάρα πολλά και αν είχα καλή σχέση με το χρήμα θα έβγαζα ακόμη περισσότερα. Ημουν όμως τόσο άρρωστη με τη δουλειά μου που ποτέ δεν έδωσα σημασία στα λεφτά. 

- Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης με τον οποίο θα θέλατε ιδανικά να συνεργαστείτε; 

Θα ήθελα να δουλέψω με τον Πλούταρχο. Τον Γιάννη τον αγαπάω πολύ γιατί, εκτός από πολύ ωραία φωνή, είναι και πάρα πολύ καλό παιδί. Σέβεται τον καλλιτέχνη, και αυτό τα λέει όλα. Ο Γιάννης είναι κύριος με το κάπα κεφαλαίο και πιστεύω πολύ σε ένα τέτοιο σχήμα. Επίσης, θα ήθελα πολύ να ξανασυνεργαστώ με την Αννα (σ.σ.: Βίσση) γιατί την εκτιμώ και την αγαπώ πάρα πολύ. 

- Ποια είναι η άποψή σας για τις μουσικές σκηνές; 

Δεν μου αρέσουν γιατί δεν μπορείς να «τη βρεις» καθισμένη σε έναν καναπέ, χωρίς να πετάξεις ένα λουλούδι, χωρίς να καπνίσεις, χωρίς να χορέψεις. Και πες ότι η Αννα (σ.σ.: Βίσση) το κάνει, αλλά από τον Ρέμο δεν το δέχομαι. Οταν τον ακούω, θέλω να πιω, να ανέβω στην πίστα και να πετάξω τα λουλούδια μου. Δεν καταλαβαίνω τι ψάχνουν να βρουν μέσα από αυτή τη στροφή... 

- Υπήρξατε καλή μάνα; 

Ναι, ήμουν καλή μάνα γιατί έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να είναι τα παιδιά μου καλά. Και είμαι και καλή γιαγιά. 

- Εχετε κάνει δύο γάμους με τον ίδιο άνδρα. Θα τολμούσατε έναν ακόμη;  

Δύσκολη ερώτηση και ειλικρινά δεν ξέρω τι να απαντήσω. Θεωρώ ότι πρέπει να παντρεύεσαι όταν θέλεις να κάνεις οικογένεια και παιδιά και όχι για το σόου και το νυφικό. Αυτό που μπορώ να πω για τον τωρινό μου σύντροφο είναι ότι δίπλα του αναζωογονήθηκα. 

- Είχατε ανάγκη από έναν άνδρα για να αναζωογονηθείτε; 

Είχα ανάγκη από έναν άνθρωπο που να με καταλαβαίνει, από έναν άνθρωπο που να είναι ειλικρινής και σωστός απέναντί μου, από έναν άνθρωπο που να με στηρίζει, από έναν άνθρωπο που να μη μου παίρνει αλλά να μου δίνει. Και ο Γιώργος είναι όλα αυτά και πολλά ακόμη. Είναι πάντα κοντά μου, οποιαδήποτε στιγμή τον χρειαστώ, και αυτό είναι κάτι που μου συμβαίνει πρώτη φορά στη ζωή μου. 

- Πώς σχολιάζετε ότι ο Στηβ Κακέτσης σας αναφέρει ακόμη και σήμερα σε συνεντεύξεις του; 

Ουδέν σχόλιο. 

- Πάντως, σας περίμενα πιο χειμαρρώδη στις απαντήσεις σας.  

Αυτό τον χείμαρρο που λέτε μου τον κόψατε εσείς, οι δημοσιογράφοι. Το σινάφι σας και κάποιοι εμμονικοί τύποι του καλλιτεχνικού χώρου όπως ο Λαζόπουλος έκαναν μεγάλο κακό στη δουλειά μου. Με κορόιδεψαν, με επέκριναν, με κατέκριναν, όχι μία αλλά πολλές φορές και με διάφορους τρόπους. Ουδέποτε δήλωσα ότι είμαι του πανεπιστημίου και ουδέποτε υποδύθηκα τη μορφωμένη και την πολυμαθή. Το να παίρνεις όμως ένα μειονέκτημα κάποιου ανθρώπου και να το κάνεις σημαία σημαίνει ότι είσαι ένας απαίδευτος άνθρωπος, ένα τούβλο, όση μόρφωση κι αν έχεις και όσα πτυχία κι αν έχεις κορνιζάρει στους τοίχους σου.


protothema.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε