Φωτεινή για Άσπα: «Είναι ερωτευμένη μαζί μου. Δεν με έχει ξεπεράσει ακόμα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Φωτεινή για Άσπα: «Είναι ερωτευμένη μαζί μου. Δεν με έχει ξεπεράσει ακόμα»

Φωτεινή για Άσπα: «Είναι ερωτευμένη μαζί μου. Δεν με έχει ξεπεράσει ακόμα»Η εμφάνιση της Άσπας Τσίνα στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «ξύπνησε» κόντρες του παρελθόντος.

Η Άσπα Τσίνα μίλησε για όλους και για όλα σαν να μην έχει περάσει ούτε μια μέρα. 

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην Φωτεινή Ράλλη, με την οποία ήταν στο «Fame Story» και η κόντρα τους κρατάει 12 ολόκληρα χρόνια...
Η δεύτερη σήμερα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη και απάντησε για αυτά που είπε η Άσπα Τσίνα. «Θα της έριχνα μπουνιά! 

Με ζήλευε και δεν με έχει ξεπεράσει ακόμα. Είναι ερωτευμένη μαζί μου», είπε η Φωτεινή Ράλλη και συνέχισε: «Είναι και τώρα όπως τότε: με την ειρωνεία της, την κακία της... 

Δεν είμαι του επιπέδου της, γιατί εγώ αυτό το επίπεδο της κακίας δεν μπορώ να το φτάσω... Δεν την πείραξα ποτέ, τι της έκανα;».



Σου άρεσε;

Σχολίασε