Μια ιδιαίτερη ιδέα κάνει την Ελλάδα πρωταγωνίστρια στην Κίνα προσελκύοντας όλο και περισσότερους τουρίστες στη χώρα μας.
Πρόκειται για το Feels Like Home, μια ταξιδιωτική ιστοσελίδα που αξιολογεί τα ελληνικά ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας δράκους αντί για αστέρια, προσφέροντας χάρτες στα κινέζικα και δραστηριότητες προσαρμοσμένες στους Κινέζους τουρίστες...
Το Feels Like Home ιδρύθηκε από 3 φίλους και περίπου 100 ξενοδοχεία συμμετέχουν στο σάιτ από τον Φεβρουάριο. Τα περισσότερα ξενοδοχεία είναι στην Ελλάδα και 2 από τους συνιδρυτές έχουν τη βάση τους στην Ευρώπη, ενώ ο τρίτος στο Πεκίνο.
Το σάιτ επίσης καλύπτει προορισμούς όπως το Μαρόκο, την Αυστρία, την Ινδία, τη Μαλαισία και την Ινδονησία.
Όπως αναφέρει το greekreporter, ο συνιδρυτής, Νικόλας Τριανταφυλλίδης, 36 ετών, δούλευε ως μάνατζερ ξενοδοχείου για 15 χρόνια, και είχε την ιδέα να διεισδύσει σε μια προσοδοφόρα αγορά.
"Στα ξενοδοχεία που απευθυνθήκαμε άρεσε η ιδέα, γιατί, όπως όλοι, στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους, θέλουν να προσελκύσουν Κινέζους τουρίστες, επειδή είναι πολλοί σε αριθμό και νέοι", λέει ο ίδιος.
"Ο τουρισμός είναι το νούμερο ένα προϊόν στην Ελλάδα και έχουμε πάντα Κινέζους επισκέπτες, διότι όπως και η Κίνα, η Ελλάδα έχει μεγάλη ιστορία και πολιτισμό, για τον οποίο ενδιαφέρονται". Πιο πριν, οι Κινέζοι τουρίστες ήταν μόνο ευκατάστατοι, αλλά "τώρα θέλουμε να προσελκύσουμε περισσότερο τη μεσαία τάξη", όπως λέει ο Τριανταφυλλίδης.
"Είναι τόσο απλό όσο το να προσθέσουμε σάλτσα σόγιας στον μπουφέ" συμπληρώνει.
"Οι Κινέζοι τουρίστες θα δοκιμάσουν την Ελληνική κουζίνα, αλλά θα τους άρεσε να βρουν και λίγη σάλτσα σόγιας, διότι του είναι οικία η γεύση", λέει.
Οι τρεις συνεταίροι έχουν χαλάσει περισσότερα από 60.000 ευρώ για να φτιάξουν και να διαφημίσουν την ιστοσελίδα, κάνοντας online καμπάνια στο Weibo, αλλά τα βήματα γίνονται με αργούς ρυθμούς. "Παλεύουμε απέναντι στους Κινέζους στο μάρκετινγκ", λέει ο Τριανταφυλλίδης.
Τα ξενοδοχεία πληρώνουν 299 δολάρια για να γίνουν μέλη και η αρχικές σελίδες των δικών τους ιστοσελίδων, μεταφράζονται στα κινεζικά. Η ετήσια συνδρομή ξεκινά από 200 δολάρια για μια επιχείρηση 25 δωματίων.
"Οι πελάτες είναι σκεπτικοί αρχικά, γιατί είναι όλα θέμα εμπιστοσύνης. Είμαστε τρεις άνθρωποι που προσπαθούμε να πείσουμε μια ολόκληρη αγορά στην Ελλάδα, κι αυτό που κάνουμε είναι να προσπαθούμε να επιμηκύνουμε την τουριστική τους περίοδο" λέει ο Τριανταφυλλίδης.
Ο Γιάννης Δακτυλίδης, μάνατζερ του 5 αστέρων ξενοδοχείου Petasos Beach Resort στη Μύκονο, έχει κάνει έναν μεγάλο αριθμό προσαρμογών για να ανταποκριθεί στην κινεζική πελατεία. «Μαζί με το Ελληνικό τσάι και το χαμομήλι, έχουμε εισάγει και γιασεμί και μαύρο τσάι.
Η τουριστική μας περίοδος είναι μικρή, 5-6 μήνες, έτσι κάθε περίπτωση επιμήκυνσης της θα είναι επιτυχία. Πιστεύουμε ότι αυτό θα γίνει, αν προσελκύσουμε Κινέζους τουρίστες.
Βαθμολογία Δράκων
Ένας δράκος: Ιστοσελίδα ξενοδοχείου στα κινέζικα
Δύο δράκοι: Κινεζικές πρίζες σε κάθε δωμάτιο, μενού και μπροσούρες στα κινέζικα, επιστολή καλωσορίσματος στα κινέζικα
Τρεις δράκοι: Ένα ζευγάρι παντόφλες για κάθε πελάτη, instant noodles, chopsticks και σετ τσαγιού με τρία είδη κινέζικου τσαγιού σε κάθε δωμάτιο, ένα κινέζικο δορυφορικό κανάλι.
Τέσσερις δράκοι: Πρωινό πριν τις 7 το πρωί για ξενοδοχεία πόλεων και πριν τις 8 για resorts, με congee, βρασμένα αυγά, γάλα σόγιας, άσπρο ψωμί, chopsticks, κινέζικο τσάι, στρείδια, μαύρα φασόλια, σκόρδο, και σάλτσες hoisin, πάστα σόγιας και σησαμέλαιο.
Πέντε δράκοι: Το λιγότερο ένας υπάλληλος που μιλάει κινέζικα, online σύστημα κρατήσεων στα κινέζικα, χάρτες πόλης και οδηγοί στα κινέζικα, ειδικές δραστηριότητες για Κινέζους τουρίστες.