«Με μια γερή κάκωση στο πόδι κ πολύ πόνο, "κερδισα" τελικα έναν νάρθηκα & τις καλύτερες εντυπώσεις απο τη δουλεια των ανθρώπων στο ΚΑΤ» έγραψε η ίδια στα social media ενημερώνοντας τους διαδικτυακούς της φίλους...
Σύντομα θα απαλλαγεί και από τον νάρθηκα αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να αναρρώσει πλήρως.
Σύντομα θα απαλλαγεί και από τον νάρθηκα αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να αναρρώσει πλήρως.