Δείτε τo ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ατύχημα που διέκοψε την παράσταση της Μιμής Ντενίση! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Δείτε τo ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ατύχημα που διέκοψε την παράσταση της Μιμής Ντενίση!

Δείτε τo ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ατύχημα που διέκοψε την παράσταση της Μιμής Ντενίση! Η Μιμή Ντενίση μίλησε και ξενάγησε στο κτήμα της στον Θεολόγο, τον δημοσιογράφο Γιάννη Πουλόπουλο, από το περιοδικό "ΟΚ" και μίλησε για τη ζωή, την κόρη της και την ασχολία της με τα μποστάνια της, για τα οποία δηλώνει ιδιαίτερα υπερήφανη!
"Εγώ τα βιολογικά προϊόντα δεν τα έμαθα τώρα. Είμαι πολύ περήφανη για το μποστάνι μου. Δεν ψωνίζουμε πια από το μανάβη. Και όποιος έρχεται να με δει, φεύγει πάντα με σακούλες με κολοκυθάκια, αγγουράκια, ντομάτες, μελιτζάνες γιατί είναι τόσα πολλά που στο τέλος θα χαλάσουν..."

Τα περιβόλια είναι γεμάτα ζωύφια. Δεν φοβάσαι ;
"Δεν είμαι από τις γυναίκες "μη μου άπτου" που τρέμουν τις κατσαρίδες, τα ποντίκια και τα έντομα. Το μόνο που φοβάμαι είναι τα φίδια, για αυτό και δεν βγάζω ποτέ τις γαλότσες από τα πόδια μου. Δεν θα ξεχάσω σε μια σκηνή της "Θεοδώρας", μαζί με την Τζέσυ Παπουτσή, η οποία τρέμει όλα τα ζουζούνια, που είχα ανακαλύψει μια κατσαρίδα.
Ο Μανώλης Παντελιδάκης που είχε επιμεληθεί το σκηνικό, είχε μεταφέρει άμμο, οπότε ήταν επόμενο να υπάρχουν ζωύφια. Όπως είμαι, λοιπόν, γονατιστή, με το στέμμα και βλέπω απέναντί μου την κατσαρίδα, πιάνω τον κοθόρνο που φορούσα για να τη χτυπήσω, γιατί αν την αντιλαμβανόταν η Τζέσυ, θα σήκωνε όλο τον κόσμο στο πόδι με τις φωνές της.
Ε, λοιπόν, αυτό που ακολούθησε θα μπορούσε να είναι σκηνή από ταινία του Μελ Μπρουκς! Η κατσαρίδα προσγειώθηκε στο κεφάλι ενός φαλακρού κυρίου, που καθόταν στην πρώτη σειρά και η παράσταση διεκόπη..!


Στο Θεολόγο είχε εξοχικό και η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Είχατε κάνει ποτέ διακοπές μαζί ;

"Το καλοκαίρι του 1982, αμέσως μετά τη συνεργασία μας στο θέατρο στην παράσταση, "Τζούλια΄', η Αλίκη μου πρότεινε να με φιλοξενήσει στο εξοχικό της. Έκτοτε, επειδή κάναμε παρέα, είχαμε περάσει πολλά καλοκαίρι μαζί. Εκείνο το πρώτο καλοκαίρι, όμως, έχει μείνει έντονα στη μνήμη μου, γιατί ήμασταν μόνες μας στο σπίτι - εγώ δεν είχα παντρευτεί ακόμα τον Γιάννη (Φέρτη)- και κάναμε κοριτσίστικες διακοπές.Φορούσαμε τις κρέμες μας και κάναμε με τις ώρες ηλιοθεραπεία στην παραλία. Το απόγευμα πηγαίναμε στα ταβερνάκια - είχαν πάντα φρέσκο ψάρι που της άρεσε- και χαζεύαμε το ηλιοβασίλεμα. Η Αλίκη παρόλο που ήταν μια πολύ μεγάλη σταρ, δεν ήθελε καθόλου τις κοσμικές διακοπές. Κυκλοφορούσε άβαφη και προτιμούσε να μείνει στο εξοχικό της, από το να πάει στη Μύκονο ή στην Ύδρα.


Έτσι είμαι κι εγώ. Θυμάμαι κάναμε ατελείωτους περιπάτους στον Θεολόγο, γιατί ήθελε να μου δείξει τις ομορφιές της περιοχής και όταν της αποκάλυψα ότι ο πατέρας μου έχει αγοράσει ένα οικόπεδο, μου είπε: "Γιατί δεν χτίζεις ένα σπίτι";
Ήταν πολύ φιλόξενη και γενναιόδωρη με τους φίλους της. Πολύ συχνά, μάλιστα μας μαγείρευε η ίδια γαρίδες σαγανάκι ή μακαρονάδες, στις οποίες είχε αδυναμία..."



Σου άρεσε;

Σχολίασε