Αναδιώτης – Σταματοπούλου: Ψώνια για το μωρό (foto) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αναδιώτης – Σταματοπούλου: Ψώνια για το μωρό (foto)

Αναδιώτης – Σταματοπούλου: Ψώνια για το μωρό (foto)Να, κάτι τέτοια βλέπω η Showbitch και μου βγαίνει ο κακός μου εαυτός. Χάζευα τα περιοδικά που λέτε και τσουπ πέφτω πάνω σε φωτογραφίες του Νίκου Αναδιώτη και της συζύγου Βασιλικής την ώρα που έκαναν τα ψώνια τους για το μωράκι που περιμένουν.

image (1).jpg
Τι να σας πω βρε παιδιά άκρως αυθόρμητη φωτογράφηση έχω να το λέω. Εντελώς τυχαία βρέθηκε καλέ ο φωτογράφος στο συγκεκριμένο κατάστημα.
image2.jpg
Αφού να φανταστείτε με το… «ζόρι» τον πήρε πρέφα ο Νίκος την ώρα που διάλεγε μάρσιππο για το μωρό και ο φωτογράφος ήταν μόλις στο ένα μέτρο!
image3.jpg
Θα μου πείτε γιατί ταράζομαι αφού έτσι λειτουργεί η showbiz; Ναι το δέχομαι, αλλά πας βρε παιδί μου να ψωνίσεις για το μωράκι που θα υποδεχθείς σε λίγο καιρό στον κόσμο και παίρνεις μαζί σου και τους φωτογράφους;


Σου άρεσε;

Σχολίασε