Μετά από τον ερχομό του μωρού τους, το ζευγάρι φαίνεται ότι έχει έρθει ακόμα πιο κοντά και ζεί έναν δεύτερο μήνα του μέλιτος.
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή έχει χάσει τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης και είναι πιο ευδιάθετη από ποτέ και απολαμβάνει το φετινό καλοκαίρι περισσότερο από κάθε άλλη φορά....