«Έμεινα τρεις μέρες στην εντατική και δέκα στο νοσοκομείο και ευτυχώς βγήκα καλά, αλλά πρησμένη από την κορτιζόνη», εξήγησε η Έλλη Κοκκίνου στο "People" για τα όσα έζησε το 2001 και συνέχισε: «Δύο χρόνια αργότερα, νοσηλεύτηκα και πάλι για πέντε μέρες. Το 2008, έγκυος τον Αλέξανδρο, ενώ κάναμε γυρίσματα για το βίντεο κλοπ του «πες μου ένα ψέμα», σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στο Ψυχικό, έπαθα κρίση άσθματος από την σκόνη και την υγρασία και βρέθηκα πάλι στο νοσοκομείο».
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
fblikebox/https://www.facebook.com/alladalon1
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Δείτε πώς είναι σήμερα η Φοίβη από το «Ευτυχισμένοι μαζί»
- Τζένη Μπαλατσινού στο TLIFE: Δεν θα παρουσίαζα ξανά εκπομπή με τον Πέτρο!
- Η 5χρονη που έχει αυτισμό άλλα δημιουργεί τα πιο ωραία έργα τέχνης που έχεις δει!
- ΔΕΙΤΕ: Σπάνια φωτογραφία της Marilyn Monroe από τα σχολικά της χρόνια
- Αυτές είναι οι δύο ανήλικες που το'σκασαν από το σπίτι τους για να μπουν στους Τζιχαντιστές [εικόνες]
- Πηνελόπη Πλάκα: Οι έρωτες της ζωής της, ο κλειστός της χαρακτήρας και η σχέση της με τον Κώστα Αποστολάκη!
- Στα Γιάννενα ο Καραμανλής (φωτο)
- O Νίκος Αναδιώτης αποτελεί το πρόσωπο που επέλεξε ο σχεδιαστής Τάκης Γιαννέτος
- 12 πράγματα που λατρεύουν να κάνουν τα μωρά!
- Το απόλυτο κορμί η Ζιζέλ βγάζει τα εσώρουχά της στο «σφυρί»