"Χρόνια Πολλά να τους χαιρόμαστε!", είπε αρχικά για τους πολιτικούς της Ελλάδας. Στη συνέχεια όμως, κατηύθυνε αλλού τους χαιρετισμούς...
"Υπάρχουν και τα UFO της ενημέρωσης ατην πρωινή ζώνη!", είπε ο παρουσιαστής και έστειλε τα χρόνια του πολλά στον Δημήτρη Καμπουράκη, τον Γιώργο Οικονομέα και τον Δημήτρη Οικονόμου.
Δείτε το βίντεο: