Τίποτε δεν έχει μείνει ίδιο στη ζωή της Ελένης τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση ίσως την καριέρα της. Εκεί υπάρχει ακόμη μια σταθερότητα. Στους υπόλοιπους τομείς, η ανανέωση έγινε η αγαπημένη λέξη της Ελένης. Στον δικό της κόσμο όπου όλα έχουν αλλάξει, δεν θα μπορούσε ούτε το στυλ της να μείνει ίδιο.
Ας δούμε την στιλιστική εξέλιξη της Ελένης πριν το γάμο με το Γιάννη Λάτσιο, μετά από αυτόν, αλλά και τη νέα σελίδα της ζωής της, που λέγεται Μάκης Παντζόπουλος.
Η τηλεοπτική υπογραφή της Ελένης Μενεγάκη –πέρα από το φρέσκο πρόσωπο και τα φωτεινά μάτια, ακόμη και στις πιο στενόχωρες στιγμές της– είναι ίσως η ικανότητά της να εφευρίσκει ξανά –και ξανά– το στιλ της. Να το προσαρμόζει στις ανάγκες ζωής που βιώνει μέσα στα χρόνια, χωρίς όμως να χάνει ούτε τον παλμό της μόδας ούτε την προσήλωσή της σε τάσεις που της αρέσουν.
Στα πρώτα βήματά της στην τηλεόραση η Μενεγάκη δεν φοβόταν μην την “καταπιούν” τα βαθιά ντεκολτέ, τα τολμηρά μίνι φορέματα, τα στενά παντελόνια και τα μπλουζάκια που στις αρχές του ’90 δημιουργούσαν τάσηκαι “ροκάνιζαν” τα στερεότυπα για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να φορά μια παρουσιάστρια ακόμη και μιας πιο ανάλαφρης εκπομπής.
Είναι η περίοδος που η Μενεγάκη δεν τρέφει ακόμη ιδιαίτερη συμπάθεια στα αξεσουάρ. Μια χρυσή αλυσίδα στο λαιμό, μια κορδέλα στα μαλλιά συμπληρώνουν την έτσι κι αλλιώς φρέσκια εικόνα της Ελένης.
Η εικόνα αυτή αλλάζει σταδιακά λίγο μετά το γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο και ολοκληρώνεται δραστικά μετά την απόκτηση του πρώτου τους παιδιού: ολοταχώς στροφή στα παντελόνια, στα έντονα χρώματα μεν, αλλά στις πιο σκληρές στιλιστικές γραμμές, μια ξαφνική προτίμηση προς τα ζιβάγκο και τα παντελόνια το χειμώνα και τα φορέματα σε γραμμή Α το καλοκαίρι.
Μάλιστα και η ίδια δεν διστάζει να παραδεχτεί αυτή την αλλαγή στις προτιμήσεις της μεταξύ σοβαρού και αστείου, όταν συνεργάτες της εκείνη την εποχή στον Alpha πια παρατηρούν τη “στροφή”. Χαριτολογώντας τότε κάνει λόγο για το “μίνι της μάνας”, εξηγώντας –πάλι μισοαστεία, μισοσοβαρά– ότι πλέον έχει κάπου να… λογοδοτεί για τις στιλιστικές της επιλογές.
Μάλιστα, ειδικά από την πρώτη περίοδο του Alpha και μετά, όσοι δεν γνώριζαν καλά τη Μενεγάκη θα θυμούνται ένα περιστατικό από την παρουσίαση προγράμματος του καναλιού της Κάντζας εκείνο το καλοκαίρι. Η παρουσιάστρια είχε εμφανιστεί, στο πλαίσιο αναγκών προώθησης της μετεγγραφής της, σε προχωρημένη εγκυμοσύνη μεν, με μία υπέροχη κόκκινη δημιουργία δε, που τη συμπλήρωνε ένα ζευγάρι πανύψηλες γόβες. Πριν προλάβει ο οποιοσδήποτε να σχολιάσει το παραμικρό, η Μενεγάκη, με το που τελείωσαν οι φωτογραφήσεις από την παρουσίαση του νέου προγράμματος, είχε βγάλει από την τσάντα της ένα ζευγάρι μπαλαρίνες, τις οποίες φόρεσε με ανακούφιση συνεχίζοντας κανονικά τις επαφές δημοσίων σχέσεων με δημοσιογράφους και στελέχη του καναλιού. Εκεί έγινε αντιληπτό ότι η παρουσιάστρια, παρά την εικόνα της instyle περσόνας που για χρόνια καλλιεργούσαν κάποιοι για εκείνη, ήταν πάνω απ’ όλα οπαδός της απλότητας και της προσωπικής της άνεσης.
Λίγο καιρό μετά, η Ελένη εγκαταλείπει τη μακριά κόμη της, προτιμά ένα πρακτικό καρέ και δείχνει μεγαλύτερη αγάπη στα αξεσουάρ και τα παπούτσια με άποψη, όπως λόγου χάρη οι γόβες του Δούκα Χατζηδούκα, πακέτο με ό,τι τις συνοδεύει.
Αρκετό καιρό αργότερα και με ένα ακόμη παιδί στην αγκαλιά, η παρουσιάστρια προχωρά πάλι σε αλλαγές που δεν απέχουν και πολύ από τη σημερινή της εικόνα.Τα μίνι φορέματα επιστρέφουν, τα μαλλιά της στολίζουν λουλούδια και πρωτότυπα αξεσουάρ, που σύντομα γίνονται μόδα και must από τις τηλεθεάτριες που την ακολουθούν πιστά σε κάθε της βήμα.
Σχεδόν τρία χρόνια μετά τη νέα σελίδα στην προσωπική της ζωή, η Μενεγάκη μοιάζει να βρίσκεται στιλιστικά –και όχι μόνο– στα καλύτερά της: με σημαία της την άνεση και τις κομψές εμφανίσεις, το χειμώνα δεν αποχωρίζεται τα όμορφα φουσκωτά μπουφάν και τις Ugg μπότες, ενώ το καλοκαίρι αέρινα φορέματα, μέσα κι έξω από το studio του Ελένη, που δεν “φοβούνται” το ντεκολτέ είναι οι σταθερές ενδυματολογικές επιλογές της παρουσιάστριας.