Τι συνέβη και τραγουδούσε αυτό το άσμα; Η Ελένη, όπως όλοι ξέρουμε έχει σχέση με τον Ματέο Παντζόπουλο και περνούν μαζί τα Σαββατοκύριακά τους στην Άχλα μακριά...
από όλους και όλα! Ο λόγος που η παρουσιάστρια είπε αυτό το τραγούδι είναι με αφορμή το βιντεάκι που είχε φτιάξει η ομάδα της εκπομπής για το ποια τραγούδια ταιριάζουν σε κάθε ζώδιο!
από όλους και όλα! Ο λόγος που η παρουσιάστρια είπε αυτό το τραγούδι είναι με αφορμή το βιντεάκι που είχε φτιάξει η ομάδα της εκπομπής για το ποια τραγούδια ταιριάζουν σε κάθε ζώδιο!
Η Λενιώ τόνισε ότι αδικήθηκε το ζώδιο του Λέοντα και τραγούδησε το «Περνώ και μόνη μου καλά»!