Ο Ρέμος, που λες, έδωσε την έξυπνη απάντηση του επί σκηνής στη συναυλία του στη Θεσσαλονίκη με Στέλιο Ρόκκο και Ελένη Φουρέιρα. Σε τρελά κέφια ο Αντώνης έδωσε ρεσιτάλ με Ρόκκο, ειδικά όταν έλεγαν το τραγούδι του Γιάννη Μηλιώκα «Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μ@λ@κες», όπου στο «μ@λ@κες» ο Αντόνιο έλεγε «εξωγήινους»!!!!
Το πιάσαμε το υπονοούμενο, ενώ δε σταμάτησε ακόμη και όταν στη σκηνή ανέβηκε η Φουρέιρα για την οποία είπε: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ελένη Φουρέιρα έχει εξωγήινη ομορφιά»!
Δες το απολαυστικό πραγματικά βίντεο