"Ήμουν ξύπνια εκείνη την ώρα, είχα φάει πολύ κλωτσιά από τις κόρες μου, γιατί κοιμηθήκαμε και οι τρεις μαζί. Κι όταν κάνω το λάθος- γιατί συνήθως παίρνω μόνο τη μία- και πάρω και τις δύο, είναι δράμα η κατάσταση. Εκείνη την ώρα είχα ξυπνήσει και έλεγα "Τι να κάνω,...
Θεέ μου; Να τις πάρω αγκαλιά και να τις πάω μέσα, να πάω άκρη άκρη;". Και όπως καθόμουν και είχα ανοίξει την τηλεόραση και ψιλοχάζευα για να με ξαναπάρει ο ύπνος, ξαφνικά ακούω ήχους και μετά ακούω την κραυγή της μάνας μου: "Τι συμβαίνει;"... Πρέπει να είναι πάνω από 6 μποφορ τι λέω ρίχτερ" είπε η Ελένη Μενεγάκη περιγράφοντας τη νύχτα του σεισμού.
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
fblikebox/https://www.facebook.com/alladalon1
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- Καλή Μέρα από Καρπενήσι!!!!
- Η 5χρονη που έχει αυτισμό άλλα δημιουργεί τα πιο ωραία έργα τέχνης που έχεις δει!
- Ποια Ελληνίδα «άρπαξε» το μικρόφωνο του MAD; – (φωτο)
- O Νίκος Αναδιώτης αποτελεί το πρόσωπο που επέλεξε ο σχεδιαστής Τάκης Γιαννέτος
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Δείτε πώς είναι σήμερα η Φοίβη από το «Ευτυχισμένοι μαζί»
- Η Μαρία Λεπίδα είναι η Miss Young 2014 των Πελοποννησιακών καλλιστείων – (φωτο&video)
- ΔΕΙΤΕ: Σπάνια φωτογραφία της Marilyn Monroe από τα σχολικά της χρόνια
- Βάσω Κολλιδά - Γιάννης Εμμανουηλίδης: Ρομαντική βόλτα στη Γλυφάδα!
- Στα Γιάννενα ο Καραμανλής (φωτο)
- Γωγώ Μαστροκώστα: Πού βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής;