Η τραγουδίστρια λένε πως είναι απαρηγόρητη, όχι μόνο επειδή χώρισε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, αλλά επειδή εκείνος βγήκε και είπε πως μεταξύ τους υπήρξε απλά ένα φλερτ και όχι δεσμός. Μάλιστα εκείνος έχει βρει ήδη την αντικαταστάτρια της τραγουδίστριας στο...
πρόσωπο της Τόνιας Σωτηροπούλου. Η θλίψη της όμως δεν κράτησε πολύ αφού έσπευσε να φορτίσει τις μπαταρίες της με ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό, ενώ στην συνέχεια γύρισε και έγινε… workaholic. Ηχογράφησε μάλιστα ένα τραγούδι με αρκετά σκληρούς στίχους. Η απάντησή της σε όσα συνέβησαν τον τελευταίο καιρό; Ποιος ξέρει…
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση