Η τάση της να γευθεί το αίμα προέκυψε όταν φίλησε για πρώτη φορά αγόρι, στα 15 της. Και είχε την ακατανίκητη επιθυμία να τον δαγκώσει! «Ηταν το φυσικό μου ένστικτο και μου άρεσε η γεύση. Δεν μπορούσα να το εξηγήσω, αλλά ήταν κάτι που δεν άλλαξε ποτέ για εμένα», λέει η 45χρονη.
Δεν την σταματά ούτε καν η αντίθεση της 24χρονης κόρης της, που χαρακτηρίζει τη μητέρα της ως «παράσιτο» και «βδέλλα». Η ίδια το απορρίπτει, καθώς αναφέρει πως πίνει το αίμα μόνο όσων το προσφέρουν εθελοντικά και αφού έχουν κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις. Και επιμένει πως αυτή η συνήθειά της την κρατά νέα.