Απαιτητικά τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Ανάπτυξη Εφαρμογών | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Απαιτητικά τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Ανάπτυξη Εφαρμογών

Απαιτητικά τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Ανάπτυξη ΕφαρμογώνΠρος το τέλος τους βρίσκονται οι Πανελλαδικές εξετάσεις 2013 και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των καθηγητών τα θέματα ήταν  σαφή αλλά και απαιτητικά.
Τα θέματα των Λατινικών ήταν αναμενόμενα. Η μετάφραση που κλήθηκαν να κάνουν οι μαθητές ήταν από το κείμενο «Ο Κικέρωνας και η συνωμοσία του Κατιλίνα» και την «Κατάρα των εμφυλίων πολέμων», ενώ τα ερωτήματα στη...
γραμματική και το συντακτικό ήταν επίσης εύκολα.

Απαιτητικά αλλά βατά ήταν τα θέματα σε Χημεία, Ηλεκτρολογία και Ανάπτυξη Εφαρμογών.

Οι πανελλαδικές ολοκληρώνονται την Παρασκευή για  τους περισσότερους υποψήφιους.

Για τους μαθητές, ωστόσο, που εξετάζονται σε ειδικά μαθήματα και ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες οι εξετάσεις θα συνεχιστούν και μέσα στον Ιούνιο.

ΛΑΤΙΝΙΚΑ
Εκτιμήσεις: Τα γραμματικά ζητούμενα είναι βατά, αλλά στην άσκηση Β2 υπάρχουν:
Α. Τυπογραφικό λάθος στον τύπο indendit, ενώ έπρεπε να είναι intendit, σφάλμα όμως που δεν υπάρχει στο πρωτότυπο κείμενο
β. στον τύπο animadvertissem ασάφεια στο ζητούμενο συγκεκριμένα, αντί να ζητηθούν οι δύο πτώσεις του σουπίνου, ζητούνται οι δύο τύποι.
Στα συντακτικά ζητούμενα το Γ1β θα αιφνιδιάσει πολλύς υποψήφιους. Προσοχή χρειάζονται τα Γ1γ και Γ2γ. Τα υπόλοιπα συντακτικά ζητούμενα είναι βατά. (Ορόσημο Πειραιά)
ΧΗΜΕΙΑ
Εκτιμήσεις: Τα θέματα είναι μέτριας δυσκολίας, μέσα στις δυνατότητες των καλά διαβασμένων μαθητών.
Το πρώτο θέμα είναι βατό με δυσκολία στο Α5. Το δεύτερο θέμα είναι μικρότερο σε έκταση από την αναμενόμενη. Το τρίτο θέμα θέλει πολύ καλή γνώση στο χειρισμό των χημικών αντιδράσεων και θέλει αρκετό χρόνο για την επίλυσή του. Το τέταρτο θέμα θέλει και αυτό καλή διαχείριση του χρόνου ώσστε ο εξεταζόμενος να μπορέσει να λύσει με ψυχαραιμία και σωστά. (Ορόσημο Πειραιά)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
Εκτίμηση στο μάθημα ηλεκτρολογίας: Τα θέματα σε γενικές γραμμές καλύπτουν ολόκληρη την ύλη του μαθήματος. Ο βαθμός δυσκολίας τους κρίνεται ελαφρώς πάνω του μέσου όρου. Η πρώτη ομάδα θεμάτων καλύπτει την κατανόηση της θεωρίας εμώ η δεύτερη ομάδα υπεισέρχεται στην λύση προβλημάτων. Πιο συγκεκριμένα στην πρώτη ομάδα χρειάζεται προσοχή στο Β2β και στο Β3 μετά την αλλαγή του μεταγωγού (μ).
Ένας άριστα προετοιμασμένος μαθητήε θα ανταποκριθεί θετικά τόσο στην λύση όσο και στον χρόνο που διατίθεται.(Ορόσημο Πειραιά)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εκτίμηση: Τα θέματα σε γενικές γραμμές καλύπτουν ολόκληρη την ύλη του μαθήματος. Ο βαθμός δυσκολίας τους κρίνεται αρκετά πάνω του μέσου όρου. Η δομή των θεμάτων ακολουθεί τα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων με εξαίρεση το θέμα Γ.
Το πρώτο μέρος των θεμάτων βασίζεται στην κατανόηση της θεωρίας και των βασικών δομών του προγραμματισμού ενώ το δεύτερο μέρος υπεισέρχεται στην λύση προβλημάτων. Πιο συγκεκριμένα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για το θέμα Α4. Επίσης το θέμα Γ και Δ λόγω του όγκου των δεδομένων της εκφώνησης χρειάζεται προσοχή στην κατανόηση των στοιχείων που δίνονται. (Ορόσημο Πειραιά)


Σου άρεσε;

Σχολίασε