«Ψαλίδι» στο νέο συμβόλαιο της Μενεγάκη; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Ψαλίδι» στο νέο συμβόλαιο της Μενεγάκη;


«Ψαλίδι» στο νέο συμβόλαιο της Μενεγάκη;Το συμβόλαιο της Ελένης Μενεγάκη με τον Alpha λήγει τον Ιούνιο.
Μέχρι στιγμής και οι δυο πλευρές έχουν εκφράσει την επιθυμία τους για την ανανέωση της συνεργασίας τους. Σύμφωνα με το star, η Ελένη Μενεγάκη θα συζητήσει με τους ιθύνοντες του σταθμού έτσι ώστε να υπογράψει το νέο συμβόλαιο πριν...
ξεκινήσει τιςκαλοκαιρινές της διακοπές. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι ίσως δούμε την παρουσιάστρια σε talk show στην βραδινή ζώνη, ενώ επιθυμία του καναλιού είναι να γίνει «ψαλίδι» σταχρήματα που παίρνει η Ελένη Μενεγάκη τα οποία είναι πολλά.



Σου άρεσε;

Σχολίασε