Πρόκειται για έναν από τους πλέον κεντρικούς ρόλους, αλλά και τους πιο αγαπητούς στο κοινό. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Hurriyet», ο παραγωγός της σειράς, Τιμούρ Σαβτζί,...
ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας με την ηθοποιό κατά την διάρκεια σύσκεψης με τους 200 συντελεστές της. Ποιος ήταν λοιπόν ο λόγος που αποφασίστηκε τελικά να… διακοπεί η συνεργασία τους; Όπως αναφέρουν οι Τούρκοι, η Ουζερλί είχε άσχημη συμπεριφορά γενικά, ενώ πριν από λίγο καιρό έφυγε χωρίς προειδοποίηση από τα γυρίσματα και τους παράτησε όλους… σύξυλους. Από την δική της πλευρά, όμως η πρωταγωνίστρια λέει πως η απουσία της οφείλεται στο ότι... νοσηλεύεται στη Γερμανία λόγω ψυχικής διαταραχής από την υπερκόπωση! Βέβαια εννοείται πως η σειρά δεν θα μείνει χωρίς «Χουρέμ» μια και την θέση της θα αναλάβει κατά πάσα περίπτωση η Βαχιντέ Γκιορντούμ.
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
fblikebox/https://www.facebook.com/alladalon1
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- Τζένη Μπαλατσινού στο TLIFE: Δεν θα παρουσίαζα ξανά εκπομπή με τον Πέτρο!
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Δείτε πώς είναι σήμερα η Φοίβη από το «Ευτυχισμένοι μαζί»
- Η 5χρονη που έχει αυτισμό άλλα δημιουργεί τα πιο ωραία έργα τέχνης που έχεις δει!
- Αυτές είναι οι δύο ανήλικες που το'σκασαν από το σπίτι τους για να μπουν στους Τζιχαντιστές [εικόνες]
- Πηνελόπη Πλάκα: Οι έρωτες της ζωής της, ο κλειστός της χαρακτήρας και η σχέση της με τον Κώστα Αποστολάκη!
- O Νίκος Αναδιώτης αποτελεί το πρόσωπο που επέλεξε ο σχεδιαστής Τάκης Γιαννέτος
- Η Έλενα Παπαβασιλείου φωτογραφίζεται με την αδερφή της!
- 12 πράγματα που λατρεύουν να κάνουν τα μωρά!
- Το απόλυτο κορμί η Ζιζέλ βγάζει τα εσώρουχά της στο «σφυρί»
- Γωγώ Μαστροκώστα: Πού βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής;