Πέμπτη μέρα Πανελληνίων εξετάσεων αύριο Παρασκευή 24 Μαϊου και οι μαθητές θα εξεταστούν στα εξής μαθήματα:
Ιστορία (Θεωρητικής Κατεύθυνσης), Βιολογία (Θετικής Κατεύθυνσης), Χημεία – Βιοχημεία (Τεχνολογικής Κατεύθυνσης – Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής), Αρχές...
Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Τεχνολογικής Κατεύθυνσης – Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών).
Χημεια - Βιοχημεια
Το µάθηµα Χηµεία - Βιοχηµεία εξετάζεται ως ενιαίο µάθηµα. ∆ίνονται τέσσερα θέµατα βαθµολογικά ισοδύναµα (δύο για τη Χηµεία και δύο για τη Βιοχηµεία).Τα δύο θέµατα κάθε αντικειµένου περιλαµβάνουν ανεξάρτητες µεταξύ τους ερωτήσεις ποικίλων µορφών πουκαλύπτουν όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης. Συγκεκριµένα: (α) Το πρώτοθέµα για τη Χηµεία και το πρώτο θέµα για τη Βιοχηµεία περιλαµβάνουν ερωτήσεις οι οποίες στοχεύουν κυρίως στον έλεγχο απόκτησης γνώσεων καιτης κατανόησης εννοιών, διαδικασιών ή φαινοµένων.
(β) Το δεύτερο θέµα για τη Χηµεία αποτελείται από µια άσκηση ή ένα πρόβληµα και στοχεύει στον έλεγχο της ικανότητας του µαθητή να χρησιµοποιεί σε συνδυασµό γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
(γ) Το δεύτερο θέµα για τη Βιοχηµεία περιλαµβάνει ερωτήσεις, οι οποίες στοχεύουν στον έλεγχοτης κριτικής ικανότητας του µαθητή και της δυνατότητάς τουνα χρησιµοποιεί γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησε για την επεξεργασία και αξιολόγηση δεδοµένων ή την επίλυση άσκησης ή προβλήµατος.
Το µάθηµα Χηµεία - Βιοχηµεία εξετάζεται ως ενιαίο µάθηµα. ∆ίνονται τέσσερα θέµατα βαθµολογικά ισοδύναµα (δύο για τη Χηµεία και δύο για τη Βιοχηµεία).Τα δύο θέµατα κάθε αντικειµένου περιλαµβάνουν ανεξάρτητες µεταξύ τους ερωτήσεις ποικίλων µορφών πουκαλύπτουν όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης. Συγκεκριµένα: (α) Το πρώτοθέµα για τη Χηµεία και το πρώτο θέµα για τη Βιοχηµεία περιλαµβάνουν ερωτήσεις οι οποίες στοχεύουν κυρίως στον έλεγχο απόκτησης γνώσεων καιτης κατανόησης εννοιών, διαδικασιών ή φαινοµένων.
(β) Το δεύτερο θέµα για τη Χηµεία αποτελείται από µια άσκηση ή ένα πρόβληµα και στοχεύει στον έλεγχο της ικανότητας του µαθητή να χρησιµοποιεί σε συνδυασµό γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.
(γ) Το δεύτερο θέµα για τη Βιοχηµεία περιλαµβάνει ερωτήσεις, οι οποίες στοχεύουν στον έλεγχοτης κριτικής ικανότητας του µαθητή και της δυνατότητάς τουνα χρησιµοποιεί γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησε για την επεξεργασία και αξιολόγηση δεδοµένων ή την επίλυση άσκησης ή προβλήµατος.