Τα θέματα ήταν βατά, αναμενόμενα, χωρίς κάποιο βαθμό δυσκολίας. Οι μαθητές οι οποίοι διάβαζαν όλη τη χρονιά δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα. Το ενδιαφέρον ήταν ότι είχε και μια άσκηση και ζητούσε πρακτική λύση αλλά τα παιδιά δε πρέπει ν ́ αντιμετωπίσανε κανένα πρόβλημα στην επίλυση της με βάση τους τύπους του βιβλίου....
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ∆ΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕ∆ΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 23% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα των Αρχών Οργάνωσης και ∆ιοίκησης τεχνολογικής κατεύθυνσης από 0 έως 9,9, το 27% από 10 έως 14,9 και το 50% από 15 έως 20.
Δείτε τα θεματα στη ΑΟΔΕ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τα θέματα τα οποία έχουν τεθεί στο μάθημα ΑΟΔΕ , είναι βατά.
Τα θέματα ανάπτυξης είναι μέτριου επιπέδου δυσκολίας.
Το θέμα σύντομης ανάπτυξης ευνοεί γενικότρεα ακόμα και μαθητές που δεν ήταν καλά προετοιμασμένοι.
Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής υπήρχαν θέματα για καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Για πρώτη φορά επαναλαμβάνεται ο Fayol, πολύ σύντομα σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχε ξανατεθεί
Τα θέματα ανάπτυξης είναι μέτριου επιπέδου δυσκολίας.
Το θέμα σύντομης ανάπτυξης ευνοεί γενικότρεα ακόμα και μαθητές που δεν ήταν καλά προετοιμασμένοι.
Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής υπήρχαν θέματα για καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Για πρώτη φορά επαναλαμβάνεται ο Fayol, πολύ σύντομα σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχε ξανατεθεί