Η Ελένη έβγαλε φωτογραφία τις δύο χελώνες του κήπου της σε πολύ ιδιαίτερες στιγμές καιμοιράστηκε την φωτογραφία στο Twitter.....
«Στου σπιτιού μου την αυλή…» έγραψε η παρουσιάστρια, αφού ανάρτησε την φωτογραφία και δέχτηκε πολλά χιουμοριστικά σχόλια από φίλους και φανς στον λογαριασμό της.