Γνωστός και αγαπημένος ποδοσφαιριστής «Έχω δεχτεί ρατσιστική επίθεση στην Ελλάδα», | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γνωστός και αγαπημένος ποδοσφαιριστής «Έχω δεχτεί ρατσιστική επίθεση στην Ελλάδα»,


.
Γνωστός και αγαπημένος ποδοσφαιριστής  «Έχω δεχτεί ρατσιστική επίθεση στην Ελλάδα», «Ναι, έχω πέσει θύμα ρατσιστικής επίθεση στην Ελλάδα. Αλλά δεν θεωρώ τους Έλληνες ρατσιστές. Βλάκες υπάρχουν παντού. Στην Ελλάδα δεν είχα ποτέ πρόβλημα, με εξαίρεση κάποια πράγματα που είχα ακούσει στο γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και στην έδρα του Ολυμπιακού Βόλου». Αυτό δήλωσε ο...
πρώην σταρ του Παναθηναϊκού στην ελληνική έκδοση του περιοδικού Esquire.
«Έχω δεχτεί ρατσιστική επίθεση στην Ελλάδα», δηλώνει ο Τζιμπρίλ Σισέ

Για την ρατσιστική επίθεση που έχει δεχτεί κατά την διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα μίλησε ο Τζιμπρίλ Σισέ στο περιοδικό Esquire.
Προσθέτοντας πως «Δεν πιστεύω όμως ότι οι Έλληνες είναι ρατσιστές. Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύεται και από την αγάπη και το σεβασμό που μου δείχνουν οι Έλληνες φίλαθλοι, ακόμα και οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού».



Σου άρεσε;

Σχολίασε