Δήλωση "βόμβα" δεσμευμένου τραγουδιστή: «Βέρα δεν θα βάλω ποτέ»! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Δήλωση "βόμβα" δεσμευμένου τραγουδιστή: «Βέρα δεν θα βάλω ποτέ»!


Δήλωση "βόμβα" δεσμευμένου τραγουδιστή: «Βέρα δεν θα βάλω ποτέ»!Ο δημοφιλής τραγουδιστής μιλά στο Yupiii για τη σχέση με την εξίσου διάσημη παρουσιάστρια και τη σκέψη του γάμου, ενώ αποκαλύπτει γιατί δεν θα φορέσει τη βέρα του...

Ο Μύρωνας Στρατής, που φέτος κάνει μία από τις επιτυχίες της χρονιάς με το νέο του single «Δεν Κολλάω», μιλάει στο Υupiii για τις εμφανίσεις του στο Cabaret, τη σχέση με την σύντροφό του, Μαίρη Συνατσάκη και τη σκέψη του γάμου, αποκαλύπτει γιατί δεν θα φορέσει τη βέρα του και σχολιάζει το ενδεχόμενο της απόκτησης ενός παιδιού.
Η Μαίρη έχει έρθει ποτέ να σε δει Live;
Ναι, βέβαια! Είναι δυνατόν να μην έρθει;
Γενικά, είσαι ευτυχισμένος;
Ναι! Παραμένω θετικός και αισιόδοξος άνθρωπος.
Είσαι άνθρωπος των άκρων;
Όχι, καθόλου! Δεν θα έχεις από μένα εκπλήξεις. Αν με «χαλάσει» κάτι, δεν θα τρελαθώ. Θα παραμείνω ψύχραιμος και μετά θα ξεσπάω στους δικούς μου ανθρώπους.
Θα έκανες μυστικό γάμο;
Όχι, ποτέ! Δεν μου αρέσει. Χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι θα έβαζα κάμερες μέσα στο γάμο μου. Θέλω να παντρευτώ και να το ζήσω μαζί με τον άνθρωπό μου και τους φίλους μας. Αλλά πιο πολύ με αφορούν τα παιδιά, παρά ο γάμος. Τα παιδιά τα λατρεύω! Όταν είσαι με έναν άνθρωπο και μοιράζεστε μία ζωή, παντρεμένοι ή μη, δεν αλλάζει κάτι. Πάντως, να ξέρεις, ότι τη βέρα δεν θα τη βάλω ποτέ! Δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα. Θα την έχω αναμνηστική! (γελάει)
Πρόκειται να παντρευτείς σύντομα, όπως γράφτηκε ή όχι;
Όχι, όχι! Ήταν αμήχανο όλο αυτό γιατί ένα πρόσφατο δημοσίευμα μας ήθελε να έχουμε τυπώσει ήδη προσκλητήρια, να τρέχουμε για νυφικά, έπιπλα κλπ. Γελάω με όλα αυτά και δεν παρεξηγούμαι. Λέω απλά πως «έτσι είναι αυτά!».
Πιστεύεις ότι θα είσαι καλός πατέρας;
Ναι, έχω την αίσθηση ότι θα είμαι ένας πολύ καλός μπαμπάς, γιατί πιστεύω πολύ στη δικαιοσύνη και στα όρια. Να μάθεις στο παιδί σου τι πρέπει και τι όχι. Να του μάθεις τους κανόνες. Τότε θα γίνει μια χαρά παιδί... Η αλήθεια είναι πως θέλω πολύ να γίνω μπαμπάς.


Σου άρεσε;

Σχολίασε