Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου...
«Όραμα» της Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τους δυο τραγουδιστές να ρίξουν το μπάτζετ. Αν κι εκείνοι ήταν θετικοί σε αυτό, οι συνεργάτες της Δέσποινας, σύμφωνα με αυτά που ακούγονται δεν έκανε την απαίτηση αυτή δεκτή. Η τραγουδίστρια λοιπόν, «πιστή» στους συνεργάτες της, αναγκάστηκε να μην δεχτεί την μείωση με αποτέλεσμα το σχήμα να χαλάσει. Όπως όλα δείχνουν ο επιχειρηματίας, ο οποίος έχει στην ιδιοκτησία του και το νυχτερινό κέντρο «Άστρα» στη συμπρωτεύουσα «έκλεισε» τον Αντύπα μόνο του και η πρεμιέρα θα γίνει στις 19 του μήνα . Από στιγμή σε στιγμή αναμένεται νέα ανακοίνωση από την εταιρία Spicy σχετικά με το «σπάσιμο» της συνεργασίας.
Next Post
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
Νεότερη ανάρτηση Previous Post
Παλαιότερη Ανάρτηση
fblikebox/https://www.facebook.com/alladalon1
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
- Η 5χρονη που έχει αυτισμό άλλα δημιουργεί τα πιο ωραία έργα τέχνης που έχεις δει!
- Ποια Ελληνίδα «άρπαξε» το μικρόφωνο του MAD; – (φωτο)
- O Νίκος Αναδιώτης αποτελεί το πρόσωπο που επέλεξε ο σχεδιαστής Τάκης Γιαννέτος
- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Δείτε πώς είναι σήμερα η Φοίβη από το «Ευτυχισμένοι μαζί»
- Non stop Διακοπές για την φρεσκοχωρισμένη Βίκυ Καγιά Απίστευτες φωτο
- Στα Γιάννενα ο Καραμανλής (φωτο)
- Συντετριμμένος ο Καρβέλας από το θάνατο της μητέρας του
- Η Μαρία Λεπίδα είναι η Miss Young 2014 των Πελοποννησιακών καλλιστείων – (φωτο&video)
- Καλή Μέρα από Καρπενήσι!!!!
- ΔΕΙΤΕ: Σπάνια φωτογραφία της Marilyn Monroe από τα σχολικά της χρόνια