Γνωστή ηθοποιός εξομολογείται: «Έφυγα από το σπίτι μου διωγμένη!» (video) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γνωστή ηθοποιός εξομολογείται: «Έφυγα από το σπίτι μου διωγμένη!» (video)


Γνωστή ηθοποιός εξομολογείται: «Έφυγα από το σπίτι μου διωγμένη!» (video)
Η γνωστή ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στην εκπομπή "Joy" του ΣΚΑΙ και μίλησε για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, την στιγμή που έφυγε από το σπίτι της, αλλά και για το βραβείο που πήρε και ποτέ δεν το χάρηκε.
«Από τόσες κάμερες και δημοσιογράφους, ήρθε μόνο ένας δημοσιογράφος και με τράβηξε.....
Δε ντρέπομαι που το λέω. Είναι ντροπή δική τους!
Από 3.000 κόσμο ήρθαν 10 άτομα και μου έδωσαν συγχαρητήρια. Πήρα το βραβείο μου, πήρα ταξάκι, πήγα στο σπίτι... Δεν θυμάμαι πού είναι το βραβείο αυτή τη στιγμή», δηλώνει η Μίνα Ορφανού.
«Δεν έχω φωτογραφία με το βραβείο μου! Την έκοψα από την εφημερίδα... Εγώ πήρα ένα βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου. Μου έδωσαν το βραβείο στο εξωτερικό και μου είχανε κόκκινο χαλί και περπάτησα! 
Πάω στην Ιαπωνία και με σέβονται... Ένιωθα σαν τη μύγα εκείνη την ώρα. Σαν τη μύγα μες στο γάλα! Ένιωθα ξένη».
«Θέλω ο άλλος όταν βλέπει την Μίνα απέναντί του να τη σέβεται... Αν έρθω να στην πέσω, ρίξε μου και κλωτσιά. Αν δε σε ενοχλήσω όμως... Είμαστε όλοι ίσοι»!



Σου άρεσε;

Σχολίασε