Γράφει λοιπόν ο Στέφανος Κασιμάτης: «Βλέποντας τον θερμό εναγκαλισμό του Φούχτελ με την Ολγα, ακούω τη φωνή του Διονύση Παπαγιαννόπουλου από τον άλλο κόσμο να λέει όχι «χούφτωσ' την», αλλά «φούχτωσ' την»...»
Πηγή: H θερμή αγκαλιά της Κεφαλογιάννη με τον Φούχτελ και η φωνή που λέει «φούχτωσ'την» [εικόνα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/96919#ixzz2OjChd92u