Demy: «Είναι τιμητικό να θέλει ο κόσμος να ξέρει τα προσωπικά μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Demy: «Είναι τιμητικό να θέλει ο κόσμος να ξέρει τα προσωπικά μου»

Demy: «Είναι τιμητικό να θέλει ο κόσμος να ξέρει τα προσωπικά μου»
Η νεαρή τραγουδίστρια Demy άλλαξε γνώμη σχετικά με την προβολή της στα media και κατάλαβε πόσο σημαντικό είναι για την καριέρα της το κομμάτι του life style.
«Όταν το σκέφτομαι λογικά, καταλαβαίνω πόσο τιμητικό είναι να θέλει ο κόσμος να μαθαίνει πράγματα για σένα. Κι εγώ έχω ενδιαφερθεί να μάθω τι συμβαίνει στην...
προσωπική ζωή τραγουδιστριών που θαυμάζω. Δεν το κατηγορώ, ούτε θεωρώ ότι μπορώ να το αφήσω απ’ έξω. Όπου πάει. Δεν με τρομάζει. Με τρομάζει μόνο να πάει κάτι στραβά στο μουσικό κομμάτι ή στην αγάπη του κόσμου. Τα υπόλοιπα θα τα αντιμετωπίσω, δεν με τρομάζουν».
Πώς δέχθηκαν οι γονείς της την απόφασή της να παρατήσει τη Νομική για το τραγούδι;
«Στην αρχή ο πατέρας μου ήταν πολύ επιφυλακτικός. Μου έλεγε ότι Νομική σπουδάζω και το τραγούδι είναι δευτερεύον. Τώρα, αρχίζει να καταλαβαίνει ότι το τραγούδι είναι το επάγγελμά μου και δεν έχει αντίρρηση».


Σου άρεσε;

Σχολίασε