ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΟΝΤΕΛΟ "Δεν δάκρυσα καν στην κηδεία του πατέρα μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΟΝΤΕΛΟ "Δεν δάκρυσα καν στην κηδεία του πατέρα μου"


ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΟΝΤΕΛΟ "Δεν δάκρυσα καν στην κηδεία του πατέρα μου"
Άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για το χαμό ενός αγαπημένου της προσώπου.
Το γνωστό μοντέλο αποκάλυψε πως αντιμετώπισε το θάνατο του πατέρα της και τόνισε ότι δεν έριξε ούτε ένα δάκρυ.
Ο λόγος για την Βίκυ Κουλιανού που σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ "JOY" αναφέρθηκε στη δύσκολη περίοδο που βίωσε.....

"Στη κηδεία ήταν βουβά. Χωρίς λόγια. Δεν ήμουν εκεί... Δεν έκλαψα καθόλου. Δεν δάκρυσα καν. Δεν ένιωθα τίποτα. Σαν να είχα παγώσει το χρόνο. Τον έβλεπα και δεν το πίστευα. Βουβό..."  είπε αρχικά και συμπλήρωσε "Μου ήρθε ξανφικά γιατί δεν πρόλαβα να τον δω...
Έκλαψα μόνο μία φορά ακούγοντας Μητροπάνο, γιατί ήταν το αγαπημένο του τραγούδι".
Επιπλέον ανέφερε ότι ο πολυαγαπημένος της μπαμπάς έφυγε από τη ζωή ξαφνικά αφού μετά από επέμβαση για να καταπολεμήσει τον καρκίνο, τον πρόδωσε η καρδιά του. 
"Οι άνθρωποι που φεύγουν από τη ζωή είναι μαζί μας στη ψυχή μας" δήλωσε ολοκληρώνοντας η Βίκυ Κουλιανού.



Σου άρεσε;

Σχολίασε