Ροζάνα Γεωργίου: Η 18χρονη Ελληνίδα που έχει μαγέψει τις διεθνείς πασαρέλες | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ροζάνα Γεωργίου: Η 18χρονη Ελληνίδα που έχει μαγέψει τις διεθνείς πασαρέλες


Ροζάνα Γεωργίου: Η 18χρονη Ελληνίδα που έχει μαγέψει τις διεθνείς πασαρέλεςΠολλές θα ζήλευαν την ομορφιά και τη δουλειά της αλλά η ίδια δηλώνει προσγειωμένη και "κορίτσι της διπλανής πόρτας".
 
Μπορεί να είναι μόλις 18 ετών, αλλά είναι ένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα του εξωτερικού.....
 

Η Ελληνίδα Ροζάνα Γεωργίου, που κατάγεται από το Μεσολόγγι, έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο μεγάλους οίκους στον κόσμο, όπως οι Versace, Sonia Rykiel Celine, Dries van Noten, Calvin Klein και Azzedine Alaia.


Την περασμένη χρονιά μάλιστα ήταν ένα από τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στην παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια του Marc Jacobs, ενώ πρόσφατα επιλέχθηκε από τον κορυφαίο οίκο Hermès για να παρουσιάσει στην πασαρέλα τις νέες σχεδιαστικές του δημιουργίες.

 
Παρά τη μεγάλη επιτυχία της όμως, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Real Life, δεν έχουν πάρει "τα μυαλά της αέρα". Ίσα- ίσα που είναι ένα προσγειωμένο κορίτσι.


"Υπάρχουν άνθρωποι εδώ στην Ελλάδα που νομίζουν πως είμαι celebrity και προσπαθούν να με αντιμετωπίσουν ως κάτι τέτοιο. Τότε είναι που βάζω τα γέλια, γιατί δεν είμαι. Αγαπώ πολύ τη δουλειά μου, χαίρομαι με την εξέλιξή μου αλλά ως εκεί. Κάθε φορά που τελειώνω μια δουλειά, είτε φωτογράφιση είτε πασαρέλα, 'επιστρέφω' στον κανονικό μου εαυτό. Βέβαια είναι πολύ σουρεάλ τη μια στιγμή να σε φωτογραφίζει ο Steven Meisel, και την επομένη να είσαι πίσω στα μαθήματά σου. Αλλά και αυτό έχει την πλάκα του", έχει πει η ίδια σε συνέντευξή της.


Και παρότι ταξιδεύει συνεχώς στο εξωτειρκό, δεν ξεχνάει ποτέ την Ελλάδα. "Μόλις μάθουν ότι είμαι Ελληνίδα ζητούν πληροφορίες για τα νησιά μας, σε ποια να πάνε για διακοπές και εννοείται ότι τους λέω τα καλύτερα", λέει. Μπράβο Ροζάνα. Πάντα επιτυχίες.

ΠΗΓΗ: cosmo.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε