Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Ήμουν στη Θεσσαλονίκη, γύρισα προχθές, μετά το «θάνατό» μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Ήμουν στη Θεσσαλονίκη, γύρισα προχθές, μετά το «θάνατό» μου»

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Ήμουν στη Θεσσαλονίκη, γύρισα προχθές, μετά το «θάνατό» μου» Η Ζωζώ Σαπουντζάκη μετά τον «θάνατό» της απόλαυσε το σόου του Τάκη Ζαχαράτου!

«Ήμουν στη Θεσσαλονίκη, γύρισα προχθές, μετά το θάνατό μου» είπε η ηθοποιός στην κάμερα του Star!
Η Ζωζώ για τον Τάκη Ζαχαράτο που την σατιρίζει δεν έχει κανέναν πρόβλημα και δήλωσε: «είναι ωραίο χιούμορ....
Το είδα και γέλασα... Έτρεχαν δάκρια από και τα μάτια μου»...
Ο δε Τάκης Ζαχαράτος είπε: «Ζωζώ Σαπουντζάκη δεν θα ξαναβγεί ποτέ. Η σπουδαίοι αυτής της γενιάς είχαν σφραγίδα, δεν προσπαθούσαν να αντιγράψουν κάποιον. 
Όποιος προσπάθησε να αντιγράψει τον έφαγε η μαύρη γη. Πρέπει να κλέβεις, αλλά να μη φαίνεται».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/



Σου άρεσε;

Σχολίασε