Απαντά αν είναι ζευγάρι με την Αραβανή | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Απαντά αν είναι ζευγάρι με την Αραβανή

Απαντά αν είναι ζευγάρι με την Αραβανή
Το τελευταίο διάστημα φούντωσαν οι φήμες που ήθελαν τον Ηλία Βρεττό να βιώνει ένα μεγάλο έρωτα με την παρουσιάστρια και μοντέλο Ευαγγελία Αραβανή.
Ο ίδιος έσπασε τη σιωπή του και έδωσε τη δική του απάντηση.
"Τον τελευταίο ενάμιση μήνα, διαβάζω και κάτι διαφορετικό. Κάθε φορά και ένα διαφορετικό όνομα, με το οποίο είμαι μαζί του.....
Δεν μπορώ να μπαίνω στη διαδικασία να διαψεύδω ή να επιβεβαιώνω! Δεν έχω απασχολήσει και δεν θέλω να απασχολώ με την προσωπική μου ζωή", είπε ο τραγουδιστής μιλώντας στην κάμερα του Star.
Κι επιπλέον ξεκαθάρισε πως με την Ευαγγελία Αραβανή γνωρίζονται εδώ και πολύ καιρό. Αν αναρωτιέστε πώς είναι αυτή την περίοδο απαντά: "Είμαι μια χαρά γενικότερα αυτή την περίοδο στη ζωή μου. Έχω πάρα πολύ τρέξιμο και καθόλου ελεύθερο χρόνο. Έχω κάνει focus και στη δουλειά μου, αλλά και στο "Dancing"".
Όμως παρόλο το φορτωμένο πρόγραμμα του δεν λέει όχι σε ένα έρωτα. "Μια γυναίκα είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Μ΄αρέσει να ερωτεύομαι και να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου. Αν είναι να έρθει, θα έρθει", ανέφερε χαρακτηριστικά.


Σου άρεσε;

Σχολίασε