Ποιος ηθοποιός παραδέχτηκε πως τον φώναξαν σε σίριαλ επειδή είχε σχέση με πρωταγωνίστρια; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ποιος ηθοποιός παραδέχτηκε πως τον φώναξαν σε σίριαλ επειδή είχε σχέση με πρωταγωνίστρια;

Ποιος ηθοποιός παραδέχτηκε πως τον φώναξαν σε σίριαλ επειδή είχε σχέση με πρωταγωνίστρια;
Στο περιοδικό You και έδωσε συνέντευξη ο ηθοποιός, ο οποίος μίλησε για την τηλεόραση και το γκεστ που έκανε στην σειρά «Μαρία η άσχημη». Την εποχή εκείνη ο Τάκης Παπαματθαίου, διατηρούσε σχέση με τη Φιλίτσα Καλογεράκου που πρωταγωνιστούσε στη σειρά.
 Η τελευταία σας σειρά ήταν η «Μαρία η άσχημη»;
 Όχι, είχα κάνει ένα γκεστ εξαιτίας της σχέσης μου τότε με την Φιλίτσα Καλογεράκου. Η τελευταία μου σειρά ήταν το «Πάτρα-Βενετία», με την Άννα Παναγιωτοπούλου, τον Αλέξανδρο Αντωνόπουλο και τη Νένα Μεντή στον Alpha, το 2012. Από εκεί και πέρα έκανα μόνο κάποια γκεστ επιλεκτικά.
 Δεν υπήρχαν προτάσεις;
 Εγώ επέλεξα να φύγω. Με είχαν φωνάξει και πέρσι από το Mega να παίξω σε ένα σήριαλ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς δουλεύουν οι συνάδελφοι. Έπρεπε πρώτα να κόψω τιμολόγιο, να πληρώσω ΦΠΑ από την τσέπη μου και να παρακαλάω μετά να πάρω τα λεφτά μου. Είναι σαν να πληρώνω για να παίξω…


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: