Τζούλι Μασίνο: Μετά την απώλεια 30 κιλών ήρθε η ώρα για τις πλαστικές | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Τζούλι Μασίνο: Μετά την απώλεια 30 κιλών ήρθε η ώρα για τις πλαστικές


Τζούλι Μασίνο: Μετά την απώλεια 30 κιλών ήρθε η ώρα για τις πλαστικέςΕίναι φυσικό επόμενο όταν ένα κορμί αδυνατίζει κατά τριάντα ολόκληρα κιλά, να παρουσιάσει έντονη χαλάρωση. 

Η Τζούλι Μασίνο που κατάφερε να απαλλαγεί από το περιττό βάρος, όπως εξομολογείται στο περιοδικό People είναι έτοιμη να περάσει στο επόμενο στάδιο της σύσφιξης με τη βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής...

Πόσα κιλά έχασες; Ήταν περισσότερο ψυχολογική ανάγκη ή για λόγους υγείας;


«Και τα δύο. Συνολικά έχασα τριάντα κιλά, πήρα πίσω τα τρία, όμως θα τα χάσω! Μου πήρε δύο χρόνια για να το καταφέρω αυτό. Τους πρώτους οκτώ μήνες έχασα δεκαοκτώ κιλά και μετά σιγά-σιγά, με σταθεροποίηση, τα υπόλοιπα. 

Τώρα πια ζυγίζω περίπου εβδομήντα κιλά. Όταν βγαίνω έξω, οι άντρες που συναντώ μου λένε ότι με προτιμούν όπως ήμουν πριν, αλλά εγώ νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου τώρα»!

Μετά την απώλεια βάρους, συχνά παρατηρείται χαλάρωση στο σώμα. Έκανες και κάποιες αισθητικές επεμβάσεις;

«Ακόμη δεν έχω κάνει τίποτα, ούτε καν botox. Αλλά θέλω να κάνω κάποιες επεμβάσεις. Τριάντα κιλά είναι πολλά. 

Έχω ένα θέμα χαλάρωσης στην κοιλιά και τα μπράτσα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω επέμβαση για να το φτιάξω λόγω του διαβήτη που έχω. 

Δεν «μασάω» όμως, ο γιατρός βαθμολογεί –από το ένα ως το δέκα– με «4» το πρόβλημα χαλάρωσής μου και λέει ότι είμαι sexy! (γελάει) Θα κάνω κάποια λέιζερ, τα οποία βοηθούν στο να παγώσει το λίπος και να σφίξει κατά 15-20%. 

Επίσης, λίγη γυμναστική και πολύ καλή ζωή. Ένα άλλο που θέλω να κάνω είναι βλεφαροπλαστική».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: