Το ξέσπασμα της Εύης Αδάμ: "Αμφιβάλλω κατά πόσο με γέμιζε ο γάμος μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Το ξέσπασμα της Εύης Αδάμ: "Αμφιβάλλω κατά πόσο με γέμιζε ο γάμος μου"

Το ξέσπασμα της Εύης Αδάμ: "Αμφιβάλλω κατά πόσο με γέμιζε ο γάμος μου"Η Εύη Αδάμ έδωσε συνέντευξη στον Γιάννη Πουλόπουλο και το περιοδικό ΟΚ! και μίλησε για τη ζωή της μετά το διαζύγιο από τον Λάμπρη Λιβιεράτο και τα δύσκολα χρόνια που έζησε.

"∆εν ξέρω αν ήταν πέντε ή δεκαπέντε αυτά τα δύσκολα χρόνια.

Αυτό που µπορώ να πω µε σιγουριά –τώρα που κάνω εγώ κουµάντο στη ζωή µου και είµαι ήρεµη και οργανωµένη– είναι ότι νιώθω πως είµαι πολύ πιο δυνατή και ότι τίποτα δεν µπορεί πια να µε ρίξει κάτω"...

Γιατί λες ότι δεν ξέρεις αν ήταν πέντε ή δεκαπέντε τα δύσκολα χρόνια;
Γιατί τελικά µόνο όταν αποµακρύνεσαι από κάτι, µπορείς να δεις και να εκτιµήσεις ένα τετελεσµένο γεγονός, όπως είναι ο γάµος µου. 

Τώρα που µεγαλώνω και ακούω πολλές ιστορίες ανθρώπων, αµφιβάλλω κατά πόσο µε γέµιζε. Κάποιος θα µπορούσε να µου πει: «∆εν µπορείς να τα καθαιρέσεις όλα εκ των υστέρων». 

Ξέρεις, εµείς οι γυναίκες είµαστε τυχερές, αφενός γιατί ένας γάµος ή µία σχέση γίνεται πολύ µικρή στα µάτια µας από τη στιγµή που έρχονται στη ζωή τα παιδιά µας, αφετέρου πέφτουν πάνω µας όλες οι µεγάλες και ουσιαστικές ευθύνες της ζωής. 

Επειδή εµείς ουσιαστικά δηµιουργούµε ένα παιδί µε το σώµα µας και φροντίζουµε για την ανατροφή του, αµέσως αυτό παίρνει τη θέση του πρωταγωνιστή στη ζωή µας, ο γάµος µπαίνει σε δεύτερο πλάνο και δεν µας ενδιαφέρει και τόσο πολύ αν δεν αξίζει τον κόπο. 

Όταν λοιπόν ένας γάµος τελειώνει, το πιθανότερο είναι να πεις: «∆εν µε ένοιαξε και τόσο πολύ», γιατί, αν ήταν σηµαντικός, θα είχε καταλάβει µέσα µου ένα εξίσου µεγάλο κοµµάτι µε τα παιδιά, που είναι η ουσία της ύπαρξής µου.  

Το ξέσπασμα της Εύης Αδάμ: "Αμφιβάλλω κατά πόσο με γέμιζε ο γάμος μου"


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: