Χαμογελαστή και κεφάτη φωτογραφήθηκε από τον φωτογραφικό φακό του FTHIS.GR το βράδυ της Τετάρτης 13 Μαΐου, στο “Sushija” της Γλυφάδας, η Έλενα Παπαβασιλείου, μετά τη λήξη της συνεργασίας της με την εκπομπή «Γυναίκες» βρέθηκε για φαγητό με αγαπημένα της πρόσωπα, ανάμεσά τους την πρώην συμπαρουσιάστριά της, Νόνη Δούνια, την Σόφη Πασχάλη, την Σοφία Δριστέλα, και την Ζέτα Δούκα...
Η παρουσιάστρια πέρασε μια βραδιά με πολύ όμορφη ατμόσφαιρα και αυτό φαίνεται και από τις φωτογραφίες που βλέπετε. Φορώντας μια φόρμα σε γήινο τόνο, η Έλενα Παπαβασιλείου έκλεψε τα φλας.





fthis.gr