Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Στρογγυλεύω τις απόψεις μου στην τηλεόραση» (βίντεο) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Στρογγυλεύω τις απόψεις μου στην τηλεόραση» (βίντεο)

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Στρογγυλεύω τις απόψεις μου στην τηλεόραση» (βίντεο)Η Σταματίνα Τσιμτσιλή φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Ελένη», το μεσημέρι της Πέμπτης, και μίλησε για την επιτυχία του «Happy Day» αλλά και για τον τρόπο που εκφράζει τις απόψεις της, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες.
«Αντιλαμβάνομαι ότι κάνω μια δουλειά στην οποία πρέπει να φιλτράρω λίγο τις απόψεις μου.
Μπορεί, δηλαδή, να στρογγυλέψω λίγο την άποψή μου, γιατί δεν είμαι σε καφενείο» είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Θέλω, όμως, και να είμαι ειλικρινής κι έχω μάθει πάντα να συμμετέχω...

Έτσι έχω μάθει να υπάρχω στην τηλεόραση, δεν μπορώ απλά να συντονίζω. Αν, βέβαια, σκεφτώ κάτι αιχμηρό, θα το στρογγυλέψω γιατί σέβομαι τη θέση μου».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: