Δέσποινα Βανδή: «Είμαι καψούρα με τον Ντέμη Νικολαΐδη» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Δέσποινα Βανδή: «Είμαι καψούρα με τον Ντέμη Νικολαΐδη»

Δέσποινα Βανδή: «Είμαι καψούρα με τον Ντέμη Νικολαΐδη» Για τη σχέση της με τον Ντέμη Νικολαΐδη μίλησε σε πρόσφατη ραδιοφωνική της συνέντευξη η Δέσποινα Βανδή. «Με τον Ντέμη πριν συναντηθούμε μιλούσαμε στο τηλέφωνο για τρεις μήνες περί ανέμων και υδάτων. Στο πρώτο ραντεβού που τον είδα έπαθα σοκ. 

Μου άρεσε πάρα πολύ. Έβλεπα μπροστά μου ένα αρσενικό με όλη τη σημασία της λέξης», σχολίασε η ίδια, ενώ για την απόφασή τους να παντρευτούν, η τραγουδίστρια είπε:
«Ήταν πολύ συνειδητοποιημένη απόφαση. 


Ήξερα ότι ήμουν πολύ καλά με αυτόν τον άνθρωπο και ότι ήθελα να μοιραστώ τη ζωή μου μαζί του και να γίνει πατέρας των παιδιών μου. Για μένα το μυστικό είναι η επικοινωνία».

«Όταν έκανα την Μελίνα ήμουν εκεί, τα πάντα ήταν η μητρότητα. Όλη τη μέρα κότσο και φορούσα φόρμες. Με πιάνει ο Ντέμης και μου λέει ότι πέρασε ένας χρόνος και ίσως πρέπει να ξαναθυμηθώ πώς ήμουν και είχε δίκιο. 


Πρέπει τον πρώτο καιρό να δείχνουν κατανόηση οι άντρες, αλλά και οι γυναίκες δεν θα πρέπει να ξεχνάνε τους άλλους ρόλους που είχαν μέχρι τότε στη ζωή τους. Δεν παύεις να είσαι γκόμενα, φίλη και επαγγελματίας», σημείωσε η ίδια για την περίοδο που ήρθε στη ζωή το πρώτο τους παιδί. 

Όσο για το μυστικό ενός επιτυχημένου γάμου, η Δέσποινα τόνισε: «Δεν ξέρω ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας αλλά ξέρω ότι ο έρωτας είναι εκεί. 


Μπορεί να μην είναι με την μορφή του πρώτου χρόνου, που στραβώνεσαι, και δόξα τον Θεό που δεν υπάρχει γιατί είναι καλό να προχωράς σε μια σχέση ουσιαστική και να αποκτήσεις παιδιά όταν ξεστραβωθείς. 16 χρόνια με τον Ντέμη δεν υπάρχει μια φορά να είμαι κοντά του παραμελημένη, εκτός κι αν είμαι άρρωστη. 

Θέλω να με βλέπει όσο πιο κοντά γίνεται στην εικόνα της γυναίκας που αγάπησε και ερωτεύτηκε». 

Όσο για το αν ο Ντέμης προσέχει την εμφάνισή του, τραγουδίστρια απάντησε: «Δεν με νοιάζει, εγώ είμαι καψούρα». 


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: