Οι δηλώσεις της Έλενας Μακρή Λυμπέρη για την αγωγή της Ελένης Μενεγάκη | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Οι δηλώσεις της Έλενας Μακρή Λυμπέρη για την αγωγή της Ελένης Μενεγάκη

Οι δηλώσεις της Έλενας Μακρή Λυμπέρη για την αγωγή της Ελένης ΜενεγάκηΠοια θα είναι από εδώ και πέρα η επαγγελματική της σχέση με την παρουσιάστρια;
Η εκδότρια του περιοδικού "Hello"  Έλενα Μακρή Λυμπέρη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Σπίτι μου σπιτάκι μου», που τη συνάντησε σε fashion event και έκανε δηλώσεις για την νέα αγωγής της Ελένης Μενεγάκη κατά του ονόματός της με την οποία ζητάει 90.000 για τα παιδιά της.
H δημοσιογράφος λοιπόν ρώτησε την Έλενα Μακρή πια θα είναι η επαγγελματική της σχέση από εδώ και πέρα με την Ελένη Μενεγάκη κι εκείνη απάντησε:
«Εγώ δεν έχω κακότητα με κανέναν άνθρωπο…. Κι αυτή καλά έκανε αν νομίζει ότι θίγεται… δεν έχω θέματα. 
Εγώ έχω μάθε συνεργάζομαι με όλους τους ανθρώπους της ελληνικής showbiz».



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: