«Η μάχη μου με τον καρκίνο. Γιατί δεν το είπα στην οικογένειά μου»! Η συγκλονιστική εξομολόγηση αγαπημένου Έλληνα ηθοποιού | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Η μάχη μου με τον καρκίνο. Γιατί δεν το είπα στην οικογένειά μου»! Η συγκλονιστική εξομολόγηση αγαπημένου Έλληνα ηθοποιού

«Η μάχη μου με τον καρκίνο. Γιατί δεν το είπα στην οικογένειά μου»! Η συγκλονιστική εξομολόγηση αγαπημένου Έλληνα ηθοποιούΟ Έλληνας «Μπόζο» μιλά στο «YES!» για τα επαγγελματικά του σχέδια, τον έρωτα, το θάνατο και τις στιγμές που τον σημάδεψαν.
"Αν μπορείς καρτερικά να περιμένεις χωρίς να σε κουράζει η υπομονή (...) τότε αληθινά θα είσαι άνθρωπος παιδί μου" είναι οι στίχοι που ακολουθούν τη ζωή του αφού είναι βασισμένη σε ένα διαρκές "αν". 
Από νωρίς γνώρισε τον πόνο και την ορφάνια όταν στα δύο του χρόνια έχασε τον πατέρα του όμως στην Τέχνη έβρισκε πάντα παρηγοριά...
Η υποκριτική μπήκε με έναν μαγικό τρόπο στη ζωή του, κάνοντάς τον να αισθάνεται ευλογημένος που έζησε τη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου. 
Για τον Μανώλη Δεστούνη η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός, αφού στην καρδιά και στο μυαλό του εξακολουθεί να παραμένει εκείνο το παιδί που μέσα από τις ασπρόμαυρες ταινίες έκανε τους θεατές πάντα να γελούν.
Περάσατε μια σοβαρή περιπέτεια με την υγειά σας πριν απόλίγα χρόνια.
Βούλιαξε όλη μου η ζωή τότε. Είμαι ζωντανός χάρη στην κυρία Μπούτου, γιατί ήταν η πρώτη που μου είπε να κάνω εξετάσεις, στις οποίες οι γιατροί διέγνωσαν καρκίνο στον οισοφάγο και έκανα ενδοσκοπική εγχείρηση.

Η σύζυγος και ο γιος σας τι σας έλεγαν τότε;
Τους το έκρυψα και το πέρασα όλο αυτό μόνος μου. Δεν ήθελα το παιδί μου να το μάθει, γιατί δεν φτάνει που το έκανα στα 60 μου χρόνια, να αισθανθεί και ότι ο πατέρας του θα πεθάνει, πάει πολύ. 

Πριν μπω στο χειρουργείο κάθισα μόνος μου και ήρθα σε επαφή με τον Θεό. Στύλωσα τα μάτια μου και είπα στον Θεό "αν πιστεύεις ότι είμαι χρήσιμος, χάρισε μου τη ζωή" και έτσι έγινε.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: