Παρεξηγήθηκε η Ελένη με τον Θοδωρή: Πήγες και δεν με πήρες; Φταις κι εσύ κι αυτοί | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Παρεξηγήθηκε η Ελένη με τον Θοδωρή: Πήγες και δεν με πήρες; Φταις κι εσύ κι αυτοί

Παρεξηγήθηκε η Ελένη με τον Θοδωρή: Πήγες και δεν με πήρες; Φταις κι εσύ κι αυτοίΑπό την Τετάρτη που το συζητούσαν ο Θοδωρής είχε αφήσει υπόνοιες ότι θα βρεθεί εκεί. Και η Ελένη του έκανε ερωτήσεις που δεν μπορούσε να απαντήσει γιατί η εκδήλωση ήταν με προσκλήσεις και για λίγους. 
Όμως γι΄αυτό μιλάει όλος ο κόσμος και όλοι περιμένουν να το δουν. Στην εκπομπή της δε η Ελένη είχε ένα θέμα τουλάχιστον την εβδομάδα για αυτό. Κι όμως την άφησαν στην απ΄έξω.
Οι 50 Αποχρώσεις του Γκρι που θα βγουν σε παγκόσμια πρώτη στις αίθουσες στις 14 Φεβρουαρίου είναι μια πολυαναμενόμενη ταινία και λόγω περιεχομένου και γιατί ήταν να κυκλοφορήσει τον περασμένο Αύγουστο, αλλά δεν επρόκειτο να είναι έτοιμη...
Και προχθές ο Θοδωρής είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα γίνει μια ειδική βραδιά με την προβολή της ταινίας για συγκεκριμένους ανθρώπους του Τύπου και με προσκλήσεις. 
Ο Θοδωρής πήγε χθες και η Ελένη τον κατάλαβε και παρεξηγήθηκε που δεν την πήρε. «Πού ήσουν; Ταινία έβλεπες; Είδες τις 50 αποχρώσεις; Ρε τις είδες και δεν είπες τίποτα; Εγώ τυχαία το είπα αυτό. Πές μου ότι το πέτυχα διάνα. 
Πήγες και δεν πήρες τη φίλη σου; Παρεξηγιέμαι και με σένα και με αυτούς που σε κάλεσαν. Έχω κάνει δυόμισι χρόνια θέματα, δεν πήρατε εμένα να δω πρώτη την ταινία; Κι εσύ μην πεις, τα λέω μόνη μου. Δεν πειράζει. Ευχαριστώ. Κι εγώ που ήθελα με αγάπη να μου πεις αυτή την ταινία...».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: