Γιώργος Τσαλίκης: «Δεν θα θελα να έχω την Χρυσούλα Διαβάτη φιλόλογο και να ήμουν αδιάβαστος, θα ήταν εφιάλτης» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γιώργος Τσαλίκης: «Δεν θα θελα να έχω την Χρυσούλα Διαβάτη φιλόλογο και να ήμουν αδιάβαστος, θα ήταν εφιάλτης»

Γιώργος Τσαλίκης: «Δεν θα θελα να έχω την Χρυσούλα Διαβάτη φιλόλογο και να ήμουν αδιάβαστος, θα ήταν εφιάλτης»Τις τελευταίες μέρες, γίνεται πολύς λόγος για τα όσα είπε η ηθοποιός Χρυσούλα Διαβάτη κατά την διάρκεια των βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής.

Ο Γιώργος Τσαλίκης, αφού είπε ότι και ο Σάκης Ρουβάς και η Χρυσούλα Διαβάτη δικαιούνται να έχουν άποψη, είπε ότι διαφωνεί με την υπερβολή της και τον τρόπο της κ. Διαβάτη...
Μάλιστα με τον δικό του χιουμοριστικό τρόπο είπε: «Αν είχα την Διαβάτη φιλόλογο θα ήταν εφιάλτης.



Σου άρεσε;

Σχολίασε