Νίκος Οικονομόπουλος: «Αυτός είμαι, αρέσω δεν αρέσω » | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Νίκος Οικονομόπουλος: «Αυτός είμαι, αρέσω δεν αρέσω »

Νίκος Οικονομόπουλος: «Αυτός είμαι, αρέσω δεν αρέσω »Ο Νίκος Οικονομόπουλος σχολίασε τις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε στο Θέμο Αναστασιάδη, στο φακό της εκπομπής «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου». 
Τότε είχε δηλώσει πως η γυναίκα πρέπει να βρίσκεται ένα βήμα πίσω από τον άντρα.
Σχετικά με τις δηλώσεις αυτές περί ρόλων σε μια οικογένεια και ένα ζευγάρι αναφέρει: «Αυτό που είπα είναι ότι κάθε άνθρωπος έχει τους ρόλους του...

Δεν είναι ότι είμαι ανατολίτης και τέτοια. Ας το πάρει ο καθένας όπως θέλει, εγώ αυτός είμαι, αρέσω, δεν αρέσω. Με την κοπέλα μου είμαστε μια χαρά, άλλοι έχουν τα προβλήματα».
Αναφορικά με τη συνεργασία του με τη Δέσποινα Βανδή δηλώνει: «Είναι η δεύτερη φορά, είμαι πολύ χαρούμενος. 
Είμαστε πολύ πιο δεμένοι και έχουμε γίνει πλέον και φίλοι. Μια σχέση βέβαια χτίζεται με πολλά πράγματα, αλλά μέχρι στιγμής οι σχέσεις μας είναι άριστες».


Σου άρεσε;

Σχολίασε