Η Lady Gaga αποκαλύπτει: «Ο πατέρας μου δεν χαίρεται όταν κάνω τατουάζ» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Lady Gaga αποκαλύπτει: «Ο πατέρας μου δεν χαίρεται όταν κάνω τατουάζ»

 Η Lady Gaga αποκαλύπτει: «Ο πατέρας μου δεν χαίρεται όταν κάνω τατουάζ»Η εκκεντρική ποπ σταρ σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για τη σχέση που έχει με τους γονείς της αλλά και γιατί ο μπαμπάς της αντέδρασε, όταν είδε το νέο της τατουάζ.

Η Lady Gaga όταν «χτύπησε» τατουάζ με μια τρομπέτα στην εσωτερική πλευρά του μπράτσου σου,  γράφτηκε πως ο πατέρας της έγινε έξαλλος...

Η ίδια σχολίασε στο People: «Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου δεν χαίρεται όταν κάνω τατουάζ, αλλά το «χτύπησα» σε ένα σημείο που μπορώ να είμαι και lady και tramp» (αλάνι). (σ.σ «The lady is a tramp» είναι ο τίτλος ενός ντουέτου με τον Tony Bennett).

govastileto.gr



Σου άρεσε;

Σχολίασε