Κρατερός σε Λαμπίρη: Μαχαίρωσες πισώπλατα την Τατιάνα, η γυναίκα μου σε περνούσε | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κρατερός σε Λαμπίρη: Μαχαίρωσες πισώπλατα την Τατιάνα, η γυναίκα μου σε περνούσε

Κρατερός σε Λαμπίρη: Μαχαίρωσες πισώπλατα την Τατιάνα, η γυναίκα μου σε περνούσεΦαίνεται πως οι φήμες για κόντρα μεταξύ της Χριστίνας και της Κατερίνας Καραβάτου δεν ήταν αβάσιμες αν κρίνουμε από τα λεγόμενα του Κρατερού κατά της παρουσιάστριας.


Απ΄ό,τι φαίνεται στόχος του Κρατερού Κατσούλη όταν συμφώνησε να είναι στο πρωινό του Ε μαζί με την γυναίκα του, ήταν να γεμίσει εχθρούς και να εκθέτει την σύζυγο του που τόσα χρόνια σπανίως δημιουργούσε κόντρες...
Αυτή τη φορά όμως επιβεβαίωσε όσα ακούγονταν για τις ψυχρές σχέσεις της Χριστίνας Λαμπίρη με την Κατερίνα, καθώς επιτέθηκε στην πρώτη με βαριές εκφράσεις και ενέπλεξε και την σύζυγο του σε όλο αυτό, αφού της είπε ευθαρσώς «δεν ήσουν ποτέ πρώτη, εγώ θυμάμαι μια άλλη εκπομπή να σου ρίχνει κάτι μονάδες. Κους Κους, Κους Κους...»
Στην χιουμοριστική στήλη της εκπομπής Στα Καλά Καθούμενα, Με τον Βασιλικό Ποτίζεται κι η Γαστρα, είχε καλεσμένη τη «γειτόνισσα» Χριστίνα Λαμπίρη και την υποδέχθηκε ως εξής: 
«Έχουμε τη χαρά και την τιμή να έχουμε καλεσμένη που έχει γράψει χιλιόμετρα στο κουτσομπολιό και δεν δίστασε να μαχαιρώσει πισώπλατα μια παρουσιάστρια για να γίνει η ίδια στη θέση της παρουσιάστρια και μάλιστα αντίπαλη».
Φυσικά η Χριστίνα Λαμπίρη δεν το άφησε αναπάντητο και τόνισε: «Ας ξεκαθαρίσω κάποια πραγματάκια. Κατ΄αρχάς δεν μαχαίρωσα ποτέ πισόπλατα την Τατιάνα για να πάρω δική μου εκπομπή. Δεύτερον δεν αυτοπροσδιοριζόμουν ποτέ Σούπερ Σταρ. 
Αυτός ήταν ο τίτλος της πιο επιτυχημένης εκπομπής» είπε και ο Κρατερός με πολύ χιούμορ της υπενθύμισε ότι το Κους Κους με την Κατερίνα Καραβάτου της έριχνε κάποιες μονάδες.
Η παρουσιάστρια όμως επέμεινε: Όσο για την τηλεοπτική μας συνάντηση, δεν υπήρχε καμία προσποίηση. Δεν είχαμε και δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα εδώ και πολλά χρόνια και έπρεπε κάποια στιγμή να βρεθούμε και τηλεοπτικά. Άλλωστε, εγώ δεν έχω μιλήσει ποτέ άσχημα για την Τατιάνα».
Αυτή τη φορά η στήλη είχε και μια ιδιαιτερότητα καθώς ο Κρατερός βρέθηκε στο ρόλο του αμυνόμενου και η Χριστίνα άρχισε να κάνει το κουτσομπολίο, όπως την «κατηγόρησε».


Σου άρεσε;

Σχολίασε