Η τελευταία φωτογραφία που ανάρτησε τη Αγγελική Ηλιάδη στο Instagram ήταν η γνωμάτευση του γιατρού για το μωρό που περιμένει. Αυτό δεν άρεσε στους παρουσιαστές της εκπομπής «Δέστε τους», οι οποίοι το σχολίασαν με καυστικό τρόπο...
markos.tv
Η τελευταία φωτογραφία που ανάρτησε τη Αγγελική Ηλιάδη στο Instagram ήταν η γνωμάτευση του γιατρού για το μωρό που περιμένει.