Μαρία Μένουνος: "Οι γονείς μου με είχαν αποκληρώσει λόγω του συντρόφου μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μαρία Μένουνος: "Οι γονείς μου με είχαν αποκληρώσει λόγω του συντρόφου μου"

Μαρία Μένουνος: "Οι γονείς μου με είχαν αποκληρώσει λόγω του συντρόφου μου"Μια συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε η Μαρία Μενούνος για την προσωπική της ζωή μέσα από το reality “Chasing Maria”  που πρωταγωνιστεί.  
Η Μαρία Μενούνος αποκάλυψε ότι τόσο η μητέρα της όσο και ο πατέρας της την είχαν αποκληρώσει λόγω του συντρόφου της λόγω της καταγωγής του...
Ο σύντροφός της είναι Ιταλός και όχι Έλληνας, όπως ήθελαν εκείνοι να είναι. Η Μαρία Μενούνος μίλησε για αυτή την πτυχή της ζωής της δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
«Λόγω του ότι ο Keven δεν ήταν Έλληνας, ο πατέρας μου ήταν πολύ συγχυσμένος, σχεδόν με αποκλήρωσε. Μου στέρησε την εκπαίδευσή μου, ήμουν σχεδόν άστεγη, χωρίς μόρφωση, χωρίς πτυχίο. Τίποτα. Αλλά είχα τον Keven τουλάχιστον.»
Το ζευγάρι τα πρώτα χρόνια της κοινής του πορείας στην ζωή κατοικούσε σε ένα υπόγειο με αράχνες στην Βοστώνη, όπως δηλώνει η ίδια η Μαρία Μενούνος.
Μετά από καιρό, οι γονείς της Μαρίας Μενούνος έδειξαν μεταμέλεια, επισκέφθηκαν την ίδια και τον σύντροφό της και τους ζήτησαν συγγνώμη. Η Μαρία Μενούνος και ο σύντροφός της είναι μαζί 16 χρόνια,ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδια τους αλλά σκέφτεται την απόκτηση παιδιού. 
fthis.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: