«Θα ήμουν νεκρός αν δεν υπήρχαν οι μάνατζέρ μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Θα ήμουν νεκρός αν δεν υπήρχαν οι μάνατζέρ μου»

«Θα ήμουν νεκρός αν δεν υπήρχαν οι μάνατζέρ μου»Είχε προβλήματα εξάρτησης από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.

Παράλληλα, γιατροί είχαν διαγνώσει πως πάσχει από διπολική διαταραχή και το 2007 είχε μπει σε κλινική αποτοξίνωσης, λόγω της εξάρτησής του από χάπια. 

Ο Robbie Williams έχει περάσει πολλά, κάτι που έχει παραδεχτεί πολλές φορές...




 
Εδώ και πολλά χρόνια ο τραγουδιστής όμως έχει γυρίσει σελίδα.
Στα «Artists and Manager Awards» κέρδισε το βραβείο του Καλλιτέχνη της Χρονιάς και όταν παρέλαβε το βραβείο, είπε: «Θα ήμουν νεκρός αν δεν υπήρχαν οι μάνατζέρ μου. Μιλάω πολύ σοβαρά. Τους ευχαριστώ πολύ για όλα», ανέφερε ο 40χρονος τραγουδιστής.

πηγη



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: